NOD Maart 2019

Sinneskyn dankjewel voor het duimen! Ik moet zeggen dat ik nog best rustig ben. Ik hoop natuurlijk dat het raak is, begin me een beetje raar te voelen ofzo. Kan mn gevoel moeilijk plaatsen. Maar ik ben me ervan bewust dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik zag dat jij ook nog aan het wachten bent op zekerheid, ik zal ook zeker voor jou duimen!
En natuurlijk ook voor de andere dames! 

Thanks Sinne!

@ Anoni- spannend is het he? Tot vervelends aan toe.

Hier denk ik toch beetje bij beetje meer dat het raak kan zijn.
Niet persé omdat ik het wil maar vanwege het uitblijven alle kenmerken. Normaliter juist enorme last van borsten enzo... Nu niets.
Het enige wat ik herken is de humeurigheid, heb flink van mij af lopen in de team vergadering whaha. Collega's; gaat het wel met je? LOL. En in de avond ben ik kapot, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden.
En ja een dunne blauwe streep is een blauwe streep, maar nog steeds een waar je goed moet zoeken en ik ben pas zeker bij een knalstreep. Vooral omdat het al zo vaak mis is gegaan.

Liefs en tot hopelijk in het December Mama's Forum :p

oi dames Wij zijn nog maar in onze 1ste ronde. Dus nog niet zoveel ervaring, 12 maart mijn ei gehad vandaag 9 dagen dpo heb ik net bij het afvegen wat bruinig slijm maar echt heel weinig. Is dit de ongesteldheid die eraan komt of ..... Of maak ik me gek voor niks... Wat is dat wachten zooo moeilijk

Hier inmiddels 5 dagen overtijd (cyclusdag 35). Blijf bij elke keer naar het toilet gaan weer verbaast dat er nog geen menstruatie is. Nergens last van, voel me opgewekt. Morgenochtend weer een testje. 
Even in de gegevens van de app gekeken. Morgen zou het precies twee weken geleden zijn dat we geklust hebben, met een heel laat ei zou daar misschien de verklaring liggen. We gaan het morgen zien. Ik heb geen verwachting omdat ik ook niks voel. Maar het is ook voor mij de eerste keer dus misschien weet ik er gewoon niks van. ?

Terug
Bovenaan