NOD Maart 2019

@Sinneskyn en @Muisjex wat balen zeg, bah.. Hopelijk de ronde wel wat meer geluk!

@bluppie voor jou ook nog spannend dus!! 
Mijn NOD is morgen of maandag, maar ga morgen wel weer een testje doen. Weinig klachten, wat rommelende darmen, sinds gisteren gevoelige tepels.. Mn temperatuur is nog steeds verhoogd dus er is hoop.
Vind het zelf inderdaad ook lastig dat iedereen om je heen zwanger wordt en dan vaak ook nog ‘het ging zo snel’, of juist ‘het duurde 3 maanden, echt lang’.. Het los laten is me nog niet gelukt haha!
Ik ben benieuwd naar de laatste paar testjes voor deze maand!!

Helaas ben ik ook ongesteld geworden gisteravond, ik baal echt enorm. Ik heb nu dan wel 2x een cyclus gehad van 31 dagen. Wat ik nu niet begrijp is dat ik op dag 13/14 vruchtbaar slijm had en 14/15 bruinige afscheiding had bij het plassen. (Ik dacht dus een cyclus van 28 dagen te hebben) Dit was dan dus 3 dagen voor mijn ei? Of kan het zijn dat het langer duurt dan 14 dagen na ei voor je ongesteld word? Misschien dat ik komende maand toch maar eens ovulatieteste ga proberen.

Ik wil graag meedoen! 
NOD 2 mrt: lcmbertens – 36jaar – 3e kindje (4e zwangerschap) – ronde 4
NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2
NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD 18 mrt: Mandy - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1? 

Wil je ook op de lijst?
Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

Hallo lieve mommys to be! 
Ik weet niet of ik deze ronde al echt mag meetellen als eerste ronde. Maar we doen het gewoon! Ben immers al 6 dagen overtijd ? Ik geloof niet dat ik nu al zwanger ben, maar wie weet! Even mijn situatie uitleggen: Ik had een koperspiraal deze heb ik afgelopen donderdag laten verwijderen (toen was ik 4 dagen over tijd) Heb bijna altijd een regelmatige cyclus van ongever 29/30 dagen. Op dag 29 nog geen ongesteld te bekennen. Wel al bijna een week moe, soms misselijk, veel dromen en praten in mijn slaap en onwijs veel zin in vlees, melk en eieren ?. Afgelopen zodag (was dag 27 van de cyclus) een beetje lichtroze bloedverlies gehad. Dinsdag (1 dag overtijd) een test gedaan. Deze was negatief. 
Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga opnieuw testen. 
Wat denken jullie? 

Ohja! Bijna vergeten. Ik heb al bijna een week een opgeblazen gevoel, gevoelige grote borsten en last van winderigheid ? (sorry) 

NOD 2 mrt: lcmbertens – 36jaar – 3e kindje (4e zwangerschap) – ronde 4NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6NOD 18 mrt: Mandy – 29 jaar – 1e kindje – ronde 1? NOD 17, 19 of 24 mrt: Blubbie 38 jaar, 4e kindje. Ronde...? geen idee al een tijdje bezig maar niet bijgehouden.

Iedereen diz nog moet testen succes!!! 
Aan de anderen die ongesteld zojn geworden volgende ronde meer succes.
Hier merk ik ook dat er meer en meer mensen zwanger worden in mijn omgeving ofweel let ik er nu veel meer op!
Eergisten bruinig slijm, en sinds gisteren heel veel krampen, overgeven en buikloop dus denk dat in buikgriep ook beet heb. En net bij het afvegen beetje lichtroze, mijn nod zou dinsdag zijn. Maar ik denk toch dat dit mijn ongesteldheid aankondigd! 
Wat denken jullie? 

Terug
Bovenaan