NOD Maart 2019

[quote quote=10183339]@deesjep, wat leuk! Jij ook gefeliciteerd! De hoeveelste ronde is dit voor jou, eerste kindje? @hopefully jij ook gefeliciteerd! Wat me ook leuk lijkt, is om roze en blauwe ballonnen op te hangen.. Dan komt hij thuis en heeft hij het zo in de gaten haha. Succes met wachten op hem, lijkt me een hel haha! en @bluppie jaaa, wat leuk! Lees wel vaker dat er soms wat bloed bij is. Een streep is een streep, dus jij ook gefeliciteerd! @mientjee, hopelijk snel een positieve test in handen.. Toch een hoop dames zo tegen het einde die zwanger zijn, leuk! De eerste december baby’s haha![/quote]
@anomi ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil.  Ik werd niet ongesteld en na een halfjaar doorverwezen naar het ziekenhuis. Na wat onderzoeken bleek ik een licht verhoogde prolactine gehalte te hebben dat mn hele hormoonhuishouding stil legde. Ik heb hiervoor 4,5 week geleden medicatie voor gekregen met een heel mooi resultaat als gevolg. Dit kindje wordt ons tweede wonder. We hebben al een dochter van bijna 2 jaar. En jij?

Ah jammer Mientjee.. volgende ronde inderdaad!
Meiden die zwanger zijn: supergefeliciteerd!
Vandaag is mijn nod, ik had me voorgenomen niet te testen, maar eerst af te wachten of ik ongesteld ga worden vandaag. Maarja he ?! Vanmorgen toch getest en negatief.. boehoe.. 
Weten we dat ook weer. Zou de test later deze week alsnog positief kunnen worden? Ik voel een beetje steekjes maar niet van die herkenbare krampen. Ook al twee dagen flink misselijk, vandaag valt dat trouwens mee. Kortom ik voel nog geen ongesteldheid aankomen.

Na al meerdere keren op het forum te hebben meegelezen heb ik me toch maar aangemeld ?
Wij gaan voor ons 1e kindje. In september spiraaltje verwijderd. Hele trubbelige start gehad qua mensturatie waarvoor ik nu bij de gyn loop. Nu lijkt het weer een beetje zoals het moet zijn. Mijn NOD is ergens rond woensdag donderdag vrijdag. Weet niet precies hoe mn cyclus loopt maar denk rond de 28-30 dagen. Heb nu sinds een paar dagen druk in mn onderbuik. Gisteren ook wat steken en last van mn darmen. Ook pijnlijk borsten maar die heb ik eerder ook al gehad na de ovulatie. 
Leuk om te lezen dat veel dingen erg overeenkomen met hoe ik me voel of denk. Inmiddels zijn er 3-4 zwangere om me heen sinds we dit hebben besloten en dat maakt het wel een beetje lastig omdat je eigenlijk nog niet zo lang bezig bent, maar ook heel graag wilt. 
Hopelijk hebben wij en jullie allemaal ook snel goed nieuws! Nog even duimen voor de komende dagen...

Terug
Bovenaan