NOD Maart 2019

Hoi Dames,
Mijn NOD is eigenlijk 1 april maar nu is mijn eisprong dus 2 dagen eerder geweest. Dus is mijn NOD dan nu weer 30 maart? ? Ik heb wel wat steken rond mijn litteken van de keizersnede. En extreem moe maar voor de rest geen klachten.

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Vandaag is mijn NOD, tot nu toe geen menstruatie te bekennen. Enkel sporadisch bruin bloed verlies, maar daar heb ik al 2 dagen last van. Hebben jullie dat ook? De hele dag denk ik al, nu komt het opgang ik voel het, want heb wel gewoon de krampen, maar telkens niet. Ik ben nu bezig met ronde 10, en elke ronde, ook de 10 jaar dat ik de pil slikte heb ik dit nooit gehad, altijd halve dag bruin bloedverlies en dan rood, of direct rood, maar niet zo…. wat denken jullie? Verder niet echt kwaaltjes, behalve moeheid en maagzuur. 

Groetjes

babyAD  mijn NOD is dinsdag en ik heb ook al sinds eergisteren bruinig slijm verlies alleen bij het afvegen en van morgen een beetje lichtroze bij het afvegen sindsdien terug bruin. Heel vreemd normaal begknt dan na een halve dag mijn ongesteldheid. Maar nog steeds niks

Hoi dames,alvast sorry voor mn lange verhaal!
ik zit hier een beetje te trillen. Heb vd week een afspraak gehad bij de gynaecoloog omdat het zo lang duurde (15 a 16 maanden) hij had een inwendige echo gedaan en vroeg of ik dit weekend ongesteld moest worden, gezien t slijm opbouw.. Ik zo ja klopt... Daarna gesprek gehad met allemaal dingen wat we noesten doen.. Nu denk k vannorgen gvd nog nie ongesteld, laat het aub komen, aangezien deze maand toch niet is gelukt...  Dus ik met me slaperige kop ach laat ik een test doen, want meestal daarna wordt ik gelijk ongesteld.... Nu zie ik dus een 2e streep! Ik kan het niet geloven! Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto toevoeg?
Enn nog een vraagje... Mn vriend is al opt werk... Iemand leuk ideee om hem te verrassen als ie thuis komt? Ik zat zelf te denken aan kleertjes of iets te kopen met best daddy ofzo

Omg kan t nog niet geloven. Maar meiden voor wie het oook niet meteen is gelukt, houdt moed! 

Terug
Bovenaan