NOD Maart 2019

BabyAD en Mientjeeee hier ook?Is dit de nieuwe generatie trouble makers? ?Gisteravond ineens bloed ☹️ Vanmorgen toch een positieve test ?Het zal ook eens normaal gaan.Ws vroege km, daar ga ik vanuit, gisteren nl precies 14 dpo.

@deesjep, wat leuk! Jij ook gefeliciteerd! De hoeveelste ronde is dit voor jou, eerste kindje?
@hopefully jij ook gefeliciteerd! Wat me ook leuk lijkt, is om roze en blauwe ballonnen op te hangen.. Dan komt hij thuis en heeft hij het zo in de gaten haha. Succes met wachten op hem, lijkt me een hel haha!
en @bluppie jaaa, wat leuk! Lees wel vaker dat er soms wat bloed bij is. Een streep is een streep, dus jij ook gefeliciteerd!
@mientjee, hopelijk snel een positieve test in handen..
Toch een hoop dames zo tegen het einde die zwanger zijn, leuk! De eerste december baby’s haha!

hopfully wat leuk nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!!!
Ik heb al een leuk doosje met een leuk spreukje. Als het zover is doe ik daar een tutje in met " de beste papa" zn de positieve test.
Bluppie wat leuk en onverwacht! Hopelijk blijft de ongesteldheid uit!!!!
Ik duim ??

Ik kom even buurten bij jullie..

Ronde 2 voor 2e kindje..
Gonal F spuiten en pregnyl voor de eispring
Mag aankomend weekend testen.
Heb wel al aantal keren lichte krampjes gehad maar ik hou het op mn darmen? Mn borsten soms ook wat gevoelig/pijnlijk.....

Maar door mn eerste zwangerschap die ook via kliniek is gegaan, weet ik dat de hormonen in de spuiten voor veel verwarring kunnen zorgen..
Hopelijk kan ik me in houden door van het weekend pas te testen..

Terug
Bovenaan