NOD maart 2020

@chacha wat irritant hé dat ze zo lang kunnen knipperen! Heb je nog gewone ovulatietesten liggen? Ik was door 't doosje heen dus moest verder met gewone had op dag 21 dan een positieve test. Hopelijk test je alsnog snel positief! 

@niempje
Bij twijfel gewoon doen, Ik gebruik die van sensitest in combinatie met clearblue en ik vind het echt prettig.
Ik heb ook vruchtbaar slijm maar dat begint bij mij dus vaak al voor mijn eisprong en dan geven de testen dus nog negatief aan. 

SuusX, ja echt wel! Ik ben echt de hoop aan het verliezen. Ik had eigenlijk voor mezelf al uitgemaakt dit ik maar tot zondag wil testen, omdat ik er echt lastig van word. Het legt een enorme druk en ik vind het ondertussen eerder een kwelling om te testen dan plezier, omdat ik er nu toch maar vanuit ga dat het niets zal worden deze cyclus.. Ik gebruik nu die van de action in de avond. Op deze testen zie je wel een licht streepje, maar lang niet zo fel als de controlestreep. Dus geen idee of dit plots kan omhoog schieten.. Ik bekijk het nog dit weekend ;)

Hier dubbel gevoel. Omdat ik op reis ging voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan (early). Deze was positief. 's avonds bij dokter opnieuw urinetest ook deze was positief. Gisterenavond zelf belde de dokter : bloedtest was negatief.  Vandaag opnieuw early test vaag streepje. Ovulatietest knalstreep. Ben helemaal in de war nu.

Ik sluit vanuit het topic februari ook weer aan in maart!
Mijn NOD met een cyclus van 26 dagen was eigenlijk pas zondag, maar blijkbaar is mijn cyclus deze maand nog korter, want met 24 dagen is vandaag mijn menstruatie begonnen. Luteale fase van maar 11 dagen deze maand. Hoop dat volgende keer mijn cyclus gewoon weer wat langer is; 11 dagen na ovulatie is volgens mij net voldoende?
NOD rond 17 maart, I guess..
Hoop dat maart een goede maand is voor iedereen!

Ik gebruik deze maand ook voor het eerst ovulatietesten (sensi) en had eerste drie dagen nauwelijks iets te zien, gister stukje donkerder dan daarvoor en vandaag even donker!!! Heel spannend vind ik het. Helaas gaat mijn vriend morgenavond weg en zie ik hem pas maandagavond weer, dat lijkt nu precies slecht uit te komen.
dus gister, vanavond en morgen maar even de slaapkamer induiken en ik hoop dat dit dan voldoende is ? mijn NOD is dan denk ik 8 of 9 maart ?

Hoi hoi, Ik schrijf ook graag mee! Mijn NOD is 26 februari.
Wij zitten in traject, inmiddels in de 15e ronde voor het eerste kindje.
Symptomen: af en toe wat buikkrampen, maar kunnen even goed mijn darmen zijn. Voor de rest voel ik niks...  

Terug
Bovenaan