NOD maart 2020

Haha bedankt chacha en cardiozuster! Dan gaan we er morgen nog voor! Als ik manlief zover krijg ?
Hoe gaat het met jou cardiozuster? 

Goedemorgen dames 
Hoe is het met iedereen? Een deel dames met mij samen op het wachtbankje? Hoe gaat het jullie af tot nu toe? 
Hier bijzonder goed, komende dagen Carnaval dus heb wel de nodige afleiding. Wel lastig om niet te drinken haha.. maar alles voor het goede doel. 

alvast een fijn weekend! 

Hier aan het wachten op mn eisprong. Zit nu op dag 12 van mijn cyclus dus kan niet lang meer duren. Ondertussen maken we het om de dag alvast gezellig. En dan straks voor het eerst op het wachtbankje. Spannend allemaal. :)
Fijne carnaval TarooxXx! 

Goeiemorgen!
Ik ook op het wachtbankje! Niet helemaal duidelijk wanneer m'n nod is.. Vorige maand een lf van 12 dagen maar meestal 14 dus ga daar Maar vanuit. En ga echt proberen niet te testen deze keer tot ik overtijd ben ? drukke week voor de boeg dus gaat de tijd wel lekker snel!
Succes allemaal! @carly hopelijk snel je eisprong! 

Hier ook op het wachtbankje..
Ik heb denkik afgelopen zondag mijn eisprong gehad zondag en die maandag een positieve ovulatietest gehad.. wel raar want die zaterdag ervoor was de test nog negatief, En maandag was mijn temp dus al gestegen.. terwijl ik net die dag ervoor pas een positieve ovulatietest in handen had..  Ik hou mijn temperatuur bij in de app fertility friend en die geeft dus heel duidelijk aan in een grafiek dat mijn eisprong zondag is geweest. 
We hebben het zondag en maandag gezellig gemaakt dus het is nu echt weer afwachten. 
Succes allemaal en een fijn weekend!

Ik zit ondertussen op cd21 en nog steeds een knipperende smiley. Ik denk dat k nog tot zondag ga testen en dan stop.. als ik op cd23 nog geen positieve ovulatietest heb zal het ook niets meer worden denk ik ?. Ik was echt hoopvol na 2 mooie cyclussen van 29 dagen, maar die is ondertussen ver te zoeken! Ik hoop dat ik begin maart duidelijkheid heb, sowieso neem ik contact op met de gynaecoloog en dan bekijken we of ik eventueel terug kan starten met clomid!

Ohh spannend dames op het wachtbankje.
Ik moet eerst ongesteld worden woensdag en dan rond 8 maart eisprong. Weet eigenlijk altijd wanneer deze is maar twijfel om ook eens met ovulatietesten te kijken of dat echt zo is. Heb een cyclus duur van 25 dagen en eisprong is naar mijn idee altijd op dag 11, 12 of 13.
Merk dat aan het (sorry) het mega slijm wat ik verlies. Dat bouwt zich echt op naarmate ik dichterbij dag 12 kom. Dan is het ineens een prop en wordt het weer minder. Ik weet nu alleen niet of dat dan eigenlijk de eisprong geweest is en ik dan dus te laat ben of niet.
Nu eerst genieten van een paar dagen carnaval met onze dochter. Hebben een leuk pakkie voor haar gemaakt dus dat komt helemaal goed.

Terug
Bovenaan