NOD maart 2020

Zo bizar hoe erg je (ik) bezig kan zijn met het zwanger worden. Gister met de ovulatietest dus een even duidelijke streep als de controlelijn en nu ben ik al direct heel alert op lichamelijke ongemakken, het slaat nergens op dat weet ik!! Maar pfoeeee nog 2 weken wachten tot er meer duidelijkhied is, is echt HEEL lang.
Ik hoop voldoende afleiding te hebben. Gelukkig geen vroege testen in huis, alleen een gewone zwangerschapstest, dus ik moet echt wachten tot 8-9 maart!

Spannend VoH! Ik begrijp je gevoel helemaal! Die weken duren zo verschikkelijk lang :( iedere keer als het niet lukt lijkt die maand in het vooruitzicht weer een eeuwigheid te zijn.
hopelijk vind je genoeg afleiding om de komende weken iets korter te laten lijken!
ik ben vandaag weer begonnen met ovulatietesten. Deze zou 4 vruchtbare dagen aan moeten geven. Volgens mij is de beste timing om het te proberen de dag van de eerste knipperende smiley, de dag van de eerste vaste smiley (zou 2 dagen later moeten zijn) en denk voor de zekerheid ook de dag of 2 dagen er na. Zouden jullie dat ook doen of andere momenten kiezen?
fingers crossed!

@voh, zo herkenbaar haha mijn nod is rond 4 maart! Ik ben me ook echt bewust van ieder gevoel in mijn lijf haha heel erg!
Sterkte met wachten we kunnen het!! En hopelijk goed nieuws! 

Hahaha super fijn om te weten dat ik niet de enige ben, al had ik al zo'n vermoeden.. ;-)!
Spannend! We zitten allemaal dicht bij elkaar. Hoop zo voor ons allemaal dat het raak is.
Mijn vriend is super betrokken en lief, maar vindt het wel heftig dat ik er de HELE dag wel over kan blijven praten. Dus dat ik jullie nu heb, scheelt een hoop voor thuis haha

Dat hoop ik ook voor iedereen!
ja ik heb dat thuis ook wel Gelukkig is mijn vriend wel vrij nuchter dus dat is aan de ene kant ook wel weer fijn! En ik probeer me zo veel mogelijk te richten op mijn dochter en dat helpt ook wel alleen de wens voor een 2e kindje is zo onwijs groot.. 
Ik vind het ook erg fijn dat ik dit hier van me af kan schrijven.. er zijn 2 vriendinnen die weten dat ik bezig ben en dat vind ik eigenlijk al vervelend om te vertellen dat ik bijv weer ongesteld ben geworden, dus dan is het heel fijn om hier van je af te kunnen schrijven ?

Ik klets ook graag mee hier!
Ondertussen is mijn menstruatie alweer een paar dagen voorbij en wacht ik op mijn vruchtbare periode. Ik start over een aantal dagen weer met ovulatietesten. Ik verwacht mijn ovulatie 3 maart en dan is mijn NOD 15 maart. 
Laten we hopen dat deze 12e ronde wel slaagt. Zo niet, dan naar de huisarts ... ik vind dat echt een rot idee mja ... geduld!

Hier de NOD 2 of 3 maart. Heb er deze ronde niet zon goed gevoel over omdat het er op de dag van en de dag na m'n ovulatie niet van is gekomen. Maar dat maakt me tot nu toe wel al een stuk relaxter ?. Ik ben er ook veel mee bezig, lees veel, kijk veel videos op YouTube.
Bij mij weten best wat mensen in mijn omgeving ervan, ik weet niet zo goed wat normaal is maar ik ben altijd heel erg open dus kan dit niet verbergen ?. Niemand vraagt naar updates gelukkig maar ze luisteren wel fijn naar mn gezeur ?. 

We zitten allemaal dicht bij elkaar! Kunnen we mooi samen stressen ?

Terug
Bovenaan