NOD maart 2020

Hallo dames,
Het zweet stond me vanmorgen op de rug, hart stond me in de keel.. vanmorgen een zwangerschap test gedaan van sensitest en super licht niet op de foto te krijgen vanmorgen de stad in geweest en gelijk nieuwe testen gehaald van de kruidvat en deze is duidelijk positief wel super licht maar as zondag 1 maart is ook eigenlijk mijn nod dag! Ik ben zo ontzettend blij en niet verwacht! Ik hoop dat alles goed blijft gaan! 
Ik wil de test wel laten zien maar ik heb geen idee hoe ik een foto toe moet voegen.

@aapje en mcnb wat spannend! Heel voorzichtig gefeliciteerd hoop dat de testen mooi gaan oplopen! Niet gelukt dus te wachten tot nod ?
Ik zit nu 6 dagen voor nod en heb dinsdag en woensdag veel krampen gehad wat ik nooit heb een week na de eisprong.. En nu voel ik me raar alsof ik griep ga krijgen heb 't bloed heet en misselijk met vlagen.. Maak me zelf helemaal gek. Misschien 't weekend toch al een testje wagen ?

@mcnb en aapje gefeliciteerd ???❤️echt super leuk! Ik hoop op een gezonde zwangerschap voor jullie beiden!
Ik heb het gevoel dat het weer niet gaat lukken deze maand... Mijn eisprong is volgende week pas maar gewoon een gevoel... Ik ga maar proberen er niet zo op te focussen dus misschien maar even van het forum blijven tot ik ongesteld ben... :) 

@suusx
dat had ik dus ook al zo vroeg voor nod maar ik dacht mijn menstruatie dient zich aan..
Hoop dat het voor jou ook een zwangerschap betekend 
En de rest dankjulliewel ❤
Ik laat het verloop horen! 

hallo dames,
hier NOD 10 maart (denk ik)
Nu de eerste maand met ovulatietesten(nu 3e ronde proberen), tot vandaag nog geen positieve test in handen gehad, ik zit nu al op dag 22. Ik heb altijd al een late en onregelmatige ovulatie/ menstruatie. gehad

gaan voor 2e kindje, eerste is nu 9 maanden oud.
zo spannend!

Terug
Bovenaan