NOD maart 2020

Ik meld me ook weer! Na 3 dagen menstruatiepijn zonder menstruatie is het nu dan toch doorgebroken. Voel me even heel dubbel want had toch nog ergens hoop dat het raak zou zijn, maar ben ook wel blij dat die onzekerheid nu weg is en we door kunnen. Op naar ronde 6

Hoi Chacha,
Alles is normaal gezien terug ok.
Wegens een vreemde menstruatie na mijn bbz is het een beetje onduidelijk op welke cyclusdag ik zit. Ofwel op cd 20. Ofwel op 18.
De laatste cyclussen had ik mijn ovulatie op dag19. En een cyclus van 33d.
Ik heb geen ervaring met de testen van Cb. maar ik hoop dat je snel je smiley zal vinden. En dat je hopelijk zonder de clomid al een eisprong zou krijgen.

Balen fleurbo! Ja dan is die onzekerheid nog erger dan weten waar je aan toe bent..
Op naar een goeie maart maand dan! Mn zoontje is 25 maart jarig, hoop dat t lukt dezr maand.. Dan zou ik 6 dagen na nod zijn leuk cadeautje al zeg ik t zelf :) we gaan er weer met goede moed tegen aan ondanks mn gekke cyclus

Hoi allemaal,

Ik meld me hier ook weer! Helaas ongi geworden dus weer een nieuwe ronde. 
Aapje - 28 jaar - ronde 7 (ronde 3 na mk) 

Liefje, gelukkig is alles terug ok nu! Doe je ook ovulatietesten of ben je gewoon regelmatig? Wel, al het duimen hier heeft geluk gebracht, deze ochtend een knipperende smiley! Hopelijk wordt hij nu nog vast, we maken het in elk geval regelmatig gezellig ?. 

IDK, we duimen mee! 

Aapje, wanneer is je NOD? Veel succes deze maand! 

Hoi meiden! Nieuwe NOD groep :) ik meld me alvast ook aan. Derde dag knipperende smiley, dus afwachten wanneer NOD is! 
Fijn om de meeste terug te zien en welkom voor de nieuwelingen!! 

FleurtjeX - 29jaar - ronde 7 - eerste kindje 

Chacha OH super meid ! 
Ik doe ovulatietesten omwille van de veranderingen in mijn lichaam bij de bbz.
Vorige cyclussen heb ik deze ook steeds gebruikt.
Heb nu wel op 9 en 10 een donkerder streepje gehad en sindsdien zijn er weer lichter. Maar wel geen duidelijke piek. Maar kan natuurlijk ook aan de testen liggen. ? Vandaag is de test spierwit.

Terug
Bovenaan