Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik voel veel dingen, maar heb enorm veel schrik dat het gewoon in m'n hoofd zit.. Pijnlijke tepels en wel wat bultjes erop, zichtbare aders op m'n borsten, moe, 's avonds maagzuur als ik in bed lig, geconstipeerd, veel plassen. Mijn nod is ook 9 maart!
Oh chacha wat leuk! En spannend zeker!
ja dat heb ik dus ook en erg veel Dorst. Zeurende buik en opgeblazen. Vanmorgen diaree dat herken ik wel van mijn 1e zwangerschap. Ben zo benieuwd maar durf nu niet vroeg te testen dat deed ik bij de bbz ook, dus durf dat nu niet meer. (Zit meer tussen de oren denk ik)
Ja ik denk ook soms, zoveel dingen kan ik me toch niet gaan inbeelden?? Snap ik hoor, dat je nog even wilt wachten. Ik test om te zien dat er zeker geen littekenweefsel is na m'n curretages. Als dit er wel zit, kan het kort na de innesteling mis gaan en lijken alsof ik gewoon 1 dag later m'n menstruatie krijg ofzo. Als ik dan toch positief getest heb, kan ik vragen aan m'n gynaecoloog voor meer onderzoek!
Ik duim voor alle dames hier!
SuusX, hopelijk krijg je snel een doorverwijzing! Dan kan je toch weer verder hé
Spannend voor degene die op het wachtbankje zitten, duim voor jullie!
Wat achtergrond informatie; ik ben in september gestopt met de pil, toen verschillende lange cyclussen gehad (maar wel altijd mn eisprong gevoeld waardoor ik dan wel wist wanneer mijn ongesteldheid zou komen) van 36, 34 & 41 dagen. Ik dacht deze maand mijn eisprong te hebben gevoeld op 18 februari (dag 28 van mn cyclus), dus had mijn ongesteldheid eigenlijk afgelopen dinsdag verwacht (op dag 42).
Ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief, zit nu op dag 44.
Ik weet dat ik niets anders kan doen dan gewoon afwachten (zal natuurlijk ook nog aan het ontpillen zijn), maar oh wat vind ik dit vervelend.
Ben liever óf gewoon ongesteld óf (natuurlijk liever) zwanger, maar zo er een beetje tussenin, wordt er gek van.
Sorry voor het gezeur, ik vind het ontzettend leuk om verder mee te lezen, dus dat blijf ik doen hoor !
Even weer een tijdje niet actief geweest.
Mijn lichaam houdt me na de bbz serieus voor gek. Rond 20/2 positieve zwangerschapstestjes ( wel heel licht streepje) gehad, maar negatieve bloedtesten. Nog steeds niet ongesteld, maar nu ook geen lijntjes meer op de testen dus ik geef het volledig op. Hier nu gwn wachten op mijn regels en hopen dat ze er snel doorkomen. Aangezien mijn cyclus nu ook volledig verstoord is, heb ik ook geen zicht op de lengte van men cyclus.
Ik wens jullie hier nog heel veel succes. En al een dikke proficiat aan de dames met een positieve test.