NOD maart 2020

Allemaal nieuwe namen geloof ik welkom. En ik hoop voor allen een positieve test binnenkort!
@MavanR spannend en heftig van je bbz. Ik hoop dat je nu zwanger bent. Bijna NOD dus dan kunnen die zwangerschapssymptonen toch al wel nu zijn? Wil geen valse hoop geven natuurlijk. Ik had op 9dpo wat last van krampen.. 
@Liefje wat heftig ik hoop dan ook voor je dat je snel ongesteld bent. Je kan dus niet alsnog zwanger zijn dan dus?
@MFE oei naar zeg!
@NoorSW jaaa ik snap je of gewoon ongesteld of zwanger dat denk ik ook wel vaak rond mijn NOD al en een keer een zeer lange cyclus gehad ook...
@ChaCha zo spannend! Ik hoop het voor je zeg! Ik ga duimen!
Ik moet tot donderdag zeker wachten dus zeker nog een week... En ik ben zooo nieuwsgierig. Probeer maar wat meer afleiding te zoeken in Netfliz en ga nu weer aan een boek beginnen... En ik denk zelf dus zaterdag 14 maart NOD app zegt donderdag dus ik denk dat ik de middenweg neem en vrijdag test als ik niet ongesteld ben geworden donderdag...

Hoi hoi hier de dag van me NOD. Ik had nog geen test gedaan, ik dacht wacht een keer tot de dag na me NOD. Maar ik voel het nu vet rommelen in me buik en voel eigenlijk gewoon al dat ik vet ongesteld ga worden. Scheelt wel weer een test voor de volgende keer. Gelukkig had ik wel veel afleiding de afgelopen dagen. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben . me ovulatie zal nu rond de 20e liggen. Nieuwe ronden nieuwe kansen ?

MaVanR op 23/1 stond mijn HCG op 0 en hadk mijn eerste menstruatie na bbz. 
Geen extra echo's gehad.
Het meisje ik begin er steeds minder in te geloven. Had 2 weken terug bij die positieve zwangerschapstesten ook knallers van ovulatietestesten.. dus als die zwangerschapstesten op een ovulzie gereageerd zouden hebben. Wat heel erg vreemd zou zijn, zou ik morgen mijn NOD hebben.  Maar nu de zwangerschapstest volledig wit is, veronderstellen wij dat we de hoop gwn mogen opgeven.

@liefje wat rot zeg dat je lijf zo raar doet na de bbz! Hormonen kunnen rare dingen doen met je lijf hé dat blijkt maar weer. Hoop voor je dat je dan maar snel ongesteld wordt zodat je verder kan! 

Hi liefje, 
ze vroegen aan mij of ik het fijn vond om 6 weken na de operatie toch een echo te doen. Als je het niet vertrouwd gewoon de gynaecoloog bellen. Kunnen ze toch alsnog doen? Dan weet je in ieder geval of het goed zit. 
liefs

Ha dames, poosje offline geweest... deze maand getest met ovutesten en eergisteren had ik een duidelijk positieve test. Ik verwacht dus dat gisteren mijn eisprong is geweest, heb hem niet gevoeld. Afgelopen dagen dus flink aan de klus geweest,, en nu beginnen de dagen van wachten. NOD is nu dus 19 maart. Spannend weer.. nu eerst genieten van een verrassingsweekendje weg met manlief. Zitten nu in het vliegtuig onderweg naar Praag?!
Voor alle wachtenden,, ik duim voor iedereen!

Goedemorgen dames,
Ik had vanochtend een klein beetje lichtroze bloedverlies. Ben benieuwd of het een innestelingsbloeding was of het begin van mijn ongesteldheid. Zit nu wel op 9/10 dpo, dus als ik ongesteld word is mijn lf wel heel kort deze maand.. Ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat verlopen.
Hoe gaat het met de rest van de wachtende dames?

Hey @Lizvb, spannend! Kan me voorstellen dat je benieuwd ben. Zit zelf nu ook op 9 DPO en had vandaag een temp dip van 0,4. Geen idee of dit iets betekent, maar we wachten af. 

Terug
Bovenaan