NOD maart 2020

@Danielle Q-M; spannend!! Hopelijk is het deze keer raak. Veel plezier in Praag! 

@Lizvb; ja, dat snap ik. Hopelijk blijft het hier bij en is het een innesteling! Spannend!

Ik zit op dit moment op dag 46 van mijn cyclus, dus het is nog steeds wachten op mn ongesteldheid :( 

Spannend Ellievb! Ik houd mn temperatuur niet bij, dus geen idee wat dit zegt.. succes met wachten!
Wat vervelend voor je dat je cyclus zo lang duurt Noorsw! Hopelijk weet je snel meer. Duim voor je. 

goeiemorgen dames
ik ben even een tijdje niet aanwezig geweest door omstandigheden 
mn nod is verplaats naar 11 maart en zit nu op 9 dpo 
tot nu toe niks te merken allen een drukkend gevoel bij me onderbuik en last van me rug maar dat kan ook te maken hebben gehad met me werk 
ik zag dat er al een paar een posetiefe test hebben gehad gefeliciteerd 
voor de mensen die op t wachtbankje nog zitten even vol houden 

Hoi allemaal, 
Beetje laat maar mag ik ook nog meedoen? Zit in de derde ronde voor een tweede kindje. 
Gisteren een positieve ovulatietest van Clearblue. Verwacht mijn NOD rond 22 maart denk ik.
Gefeliciteerd voor degenen met een positieve test en voor de rest succes met wachten! 

@Liefje wat naar zeg! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt dan!
@Noorsw ah balen zeg zo lang!
@Ellievb oh spannend misschien innestelingsdip idd? Ik hoop het voor je!
@Lizvb oeh dat zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn denk! Zo 9dpo zou het wel kunnen kloppen
@sillasv hoe gaat het met je? Is je partner al om? Spannend NOD 11 maart! Ik ga duimen voor je!
Hier nog steeds wachten morgen 5dpo dus van 5 tot 12 dagen kan de innesteling zijn...vind het spannend nog geen teken van PMS dus dat is wel heel fijn iig. Dan ben ik nu niet zo hormonaal

@hetmeisje
na alles gaat t goed
hij twijfelt wel nog steeds maar begrijp mij ook gelukkig we gaan zien hoe t gaat maar leggen niet meer de druk erop 
fijn dat je geen PMS klachten heb dat scheelt al een hoop 

Gefeliciteerd voor wie een positieve test in handen had! En welkom iedereen die later is aangesloten. :)
Ik zit nu op 8dpo en merk dat ik me steeds bewuster wordt van mijn lichaam haha. Ben ineens van alles aan het voelen dat er waarschijnlijk helemaal niet is.

Terug
Bovenaan