NOD maart 2020

Spannend ChaCha! Ik duim voor je. :)
En je hebt gelijk hoor NoorSW, een beetje in de waan is best leuk zo de eerste ronde. 

Hi dames!
Even afwezig geweest door alle drukte rondom werk. Mijn wachtweken zijn definitief begonnen! Ik had een verlate eisprong deze maand en vond mijn piek pas op cd 19 (normaal cd 16). We hebben heel hard ons best gedaan in de afgelopen dagen, dus we hopen natuurlijk dat ronde 12 eindelijk geeft waar we al een jaar op hopen. 
Laat het maar snel 17 maart zijn!! ?

Ik krijg hem nog niet zo goed om foto! Echt nog een licht streepje ?. Ik kan echt niet op van de zenuwen. Toch wel wat schrik ook, net bij het plassen minibeetje bruinig slijm.. Twee voetjes weer op de grond ?. 

ik duim Zwaantje!

Ik krijg hem nog niet zo goed om foto! Echt nog een licht streepje ?. Ik kan echt niet op van de zenuwen. Toch wel wat schrik ook, net bij het plassen minibeetje bruinig slijm.. Twee voetjes weer op de grond ?. 

ik duim Zwaantje!

Chacha dat bruinig slijm hoeft niks te betekenen hé! Snap wel dat je dan gelijk weer even terug in de realiteit bent.. Ga ook heel hard duimen voor jullie!
Noorsw haha ja heel herkenbaar! Nou moet ik morgen sowieso heel vroeg op voor werk dus kan dan om 6 uur testen haha maar zal wel een slapeloos nachtje worden 

Oh SuusX, ik zie net dat jij ook mogelijks goed nieuws hebt?! Wel, mijn streepje was ook na afleestijd hoor, maar het eerste jaar dat we probeerden heel veel negatieve testen gehad en daar verscheen nooit een plusje. Bij m'n vorige zwangerschap en nu dus wel.. Ik duim mee voor jou! Ja, ik weet dat het niets hoeft te betekenen, noem het zelfbescherming? We hebben het gisteren gezellig gemaakt, laat ons hopen dat het daar van komt!

Terug
Bovenaan