NOD maart 2020

Oh jammer @lizvb! Inderdaad, op naar de volgende!
Van harte voor degenen met een positieve test!
Zit zelf nog op het wachtbankje. Nog 4 dagen te gaan tot NOD. Vannacht veel gedroomd weer en tussendoor wakker van de misselijkheid. 

@SuusX en Chacha ooh wat spannend! Ik hoop het voor jullie allebei! 
@@Lizvb ah nee balen zeg! Wees lief voor jezelf! Neem wat lekkers vandaag! Zo shit!
Ik denk dat ik ook ongesteld word... Heb geen last van PMS gelukkig of ik maak het mezelf wijs.. Maar wel weer last van acne... En dat is altijd voordat ik ongesteld word... Dus ik ga er maar vanuit dat ik volgende week ongesteld ben... 

Leuk dat er mogelijk positieve testen zijn! Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!
Hier (ondanks de verwachting) nog geen ovulatie in zicht. Vorige twee cyclussen waren 26 en 24 dagen, dus ging er van uit nu weer rond dag 11 een positieve ovulatietest te hebben, maar niks, noppes, nada. Dag 16 nu. Clearblue geeft nog steeds een leeg rondje, ondanks onderstaande streepjes. Vorige dagen was het inderdaad maar één streepje, maar voelt voor mij alsof deze twee streepjes wel (bijna) even donker zijn. Wat denken jullie? Kan ik hier iets aan zien, of moet ik gewoon het rondje geloven en niet zo eigenwijs zijn? 

Vol verwachting herkenbaar dit had ik 2 dagen geleden ook...nog geen smiley op clear blue... Inmiddels dag 25 pffff vorige x ging op dag 30 mn temp omhoog.. Dus hoop nu toch wel een positieve ovu test te krijgen

Stom hè!? Ik denk dat ik sowieso geen knipperende smiley meer ga krijgen, want ben veel te laat met die van CB begonnen, maar word nu stiekem wel ongeduldig voor die vaste smiley. Vooral omdat ik dus vorige maand wel echt heel netjes met de action test twee dikke streepjes had best wel snel.

Ik zie op het forum vaak mensen die de lijntjes van CB ook interpreteren, maar misschien beantwoord dit mijn vraag wel (zie regel 3)...

@volverwachting, gebruik je die paarse van cb? Want die heeft een soort van geheugen en als je niet op de juiste dag start kan het volgens mij zo zijn dat hij niet goed werkt. Als je al een stijging had op het eerste testmomsnt meet hij dat als eerste 0-punt. Heb je niet ergens nog een normale test liggen die je kunt doen om te checken of hij positief is?

Terug
Bovenaan