NOD maart 2020

Elke keer het idee dat ik van die vage menstruatiepijntjes heb nu ik weet dat het innesteling kan zijn. Ander gevoel dan ik gewend ben haha. Maar ik probeer mezelf niet te gek te maken. Schijnzwanger schijnt nogal een veelvoorkomend iets te zijn. ;-) 

NoorSW: herkenbaar! Zit zelf op dag 44 inmiddels! Ik vind de onzekerheid maar niks. Ik wil graag door naar de volgende ronde.
Maar stiekem hoop op een late eisprong en nog een zwangerschap. Op 3 maart gaf de verloskundige aan dat mij ei al gesprongen moest zijn. Want er was geen follikel meer te zien. 

Haha ja, ook weer niet te veel hopen Carly. Maar vast een beetje de waan is ook wel leuk.

Ja, vind die lange cyclussen echt vervelend Sylvestertje. Wil liever gewoon door, in plaats van nu niets. Maar  ook ik blijf dan toch hopen of ik dan misschien niet toch zwanger ben, dus misschien morgen toch nog even een testje. Maar ben dan ook weer heel bang om weer teleurgesteld te worden. Moeilijk moeilijk...

Liefje, wat heftig een bbz. Hopelijk heb je snel duidelijkheid over wat je lichaam aan het doen is. Het onwetende is vaak nog moeilijker vind ik zelf.
NoorSW, ik snap je volledig, een lange cyclus is echt frustrerend. Ik ga nu op een redelijke cyclus zitten naar mijn normen, 38 dagen ongeveer. Heb je al een test gedaan of kan je niet zwanger zijn?
Danielle, geniet van jullie weekend! Maakt de wachtweken toch iets leuker ;).
Ik zit nu op 3 dagen voor nod. Ik denk dat ik een licht positieve test heb.. Ik durf het bijna niet zeggen, zoveel schrik heb ik dat ik het me gewoon inbeeld. Maar m'n man zag hem ook direct, heel licht maar wel duidelijk iets. Woensdag zei hij nog dat hij niks zag, maar nu zelfs zonder dat ik iets zei! Ik heb wel wat symptomen en een héél aanhankelijke kat. Anders moet ze niks van mij weten (mijn man is haar God :') ) en nu is ze niet van me weg te slaan. Dat het maar snel maandag is en geen bloed te zien aub! 

Chacha voorzichtig gefeliciteerd!
NoorSW ja.. Dan zou je bijna blij worden dat je ongesteld worden. Kun je je alvast op de volgende maand richten.. 
De kans dat ik zwanger ben is echt heel klein. Zat een tijdje niet lekker in m'n vel dus niet echt geklust. Nu hopen dat die ene keer een lucky shot was. Dat is nu ongeveer 2 weken geleden.. Dus wie weet. 
Ik ga proberen te wachten tot dinsdag met een test :).. Als het dan nog niet positief is verwacht ik er weinig van. (of een heeeel langzame hcg opbouw) 

Chacha wat spannend!! Had je die test vandaag gedaan? Dat je kan opeens zo aanhankelijk is is vaak wel een goed teken haha. Hoop het echt voor jullie!
Ik heb een rare menstruatie, dus gister getest had nog eentje van dr original liggen en ik weet je moet niet meer kijken na een aantal uren maar er was dus alsnog een streepje zichtbaar.. Ik heb nog nooit een indroog lijn gehad bij geen 1 merk maar nou schijnen deze dat wel vaker te hebben.. Nu morgen ochtend testen met die van de kruidvat die heb ik vanmiddag even gehaald maar ga mezelf maar geen valse hoop geven.. Al hoop ik natuurlijk stiekem dat 't alsnog gelukt is ??

Aaah wat spannend Cha Cha!! Heb je een foto van de test? Ik duim voor je het allemaal blijft plakken, wat zou dat mooi zijn! 

Natuurlijk hopen op het lucky shot Sylvestertje, maar anders in ieder geval dat je snel ongesteld wordt. Dat wachten is niets..
Ik zou op zich zwanger kunnen zijn, hebben zeker wel 2x per week (en soms meer) gemeenschap gehad. Maar heb afgelopen woensdag een test gedaan en die was negatief, dus verwacht het eigenlijk niet hoor. 

Spannend SuusX! Ik hoop met je mee. Hopelijk kan je er wel een beetje van slapen (heb ik vaak moeite mee en sta ik om 6 uur s ochtends een test te doen haha). 

Terug
Bovenaan