NOD maart 2020

Moet je zeker doen! Dat troost altijd wel een beetje chocolade! Wees maar lief voor jezelf! Frusterend hé dat het allemaal zo raar verloopt.. Ben er ook echt zo klaar mee weer een ronde verder 

[quote quote=10299568]
Dag 16 nu. Clearblue geeft nog steeds een leeg rondje, ondanks onderstaande streepjes. Vorige dagen was het inderdaad maar één streepje, maar voelt voor mij alsof deze twee streepjes wel (bijna) even donker zijn. Wat denken jullie? Kan ik hier iets aan zien, of moet ik gewoon het rondje geloven en niet zo eigenwijs zijn? [/quote]   In navolging hierop: niet heel goed te zien, maar vanmiddag een positieve action test! Ondanks dat je de streepjes dus officieel niet mag aflezen, kàn je er dus wel iets aan aflezen..  

Volverwachting, bij mij zag je toch ook een duidelijk verschil met een vaste smiley of een knipperende qua streepjes. Die van de action was bij mij ook het duidelijkste. Veel plezier ;).

heey 
hier even kleine update 
zit nu 4 dagen voor nod lichten krampen in mn onderbuik al een paar dagen en mn borsten voelen zwaarder aan en lijken groter wat mn vriend ook al zei maar durf er eigelijk nog geen test te doen bang dat ik dan toch weer teleur gesteld woord 

toch even snel een test gedaan voor de zekerheid 
maar dacht wel echt even een schaduwlijntje te zien 
https://www.mupload.nl/img/3c56d51d2t.jpeg
kreeg hem niet goed op de foto 
toch het geduld moeten hebben en nog maar 4 dagen wachten 

Terug
Bovenaan