NOD maart 2020

Hi meiden,
Ik had op 6 maart mijn NOD. 7 maart had ook gekund want 1 cyclus was 29 dagen ipv 28, dus hield in mn achterhoofd ook rekening met 7 maart. Dit is de eerste ronde dat we het echt proberen nadat ik al een aantal maanden ben gestopt met de pil. Ik zit nu op dag 30 en nog geen menstruatie te bekennen. Ik dacht 2 dagen geleden toen ik wakker werd dat ik ongesteld was, maar tijdens mijn toiletbezoek geen menstruatie te bekennen. Ik heb al een week of 2 last van kwaaltjes waaronder steken linksonder in mijn buik, brandend maagzuur, soms zere tepels. Donderdag urine ingeleverd bij de huisarts want ik dacht eerst dat het een blaasontsteking was omdat ik zo'n buikpijn had (ook tijdens plassen en nr. 2 buikpijn linksonder) maar na onderzoek bleek dat niet zo te zijn. Wel vonden ze wat bloed in mijn urine. Moest daarna op consult komen bij de huisarts en na het voelen bij mijn buik dacht de huisarts aan een liesbreuk dus heb volgende week een echo. Huisarts gaf aan dat het bloed in mn urine en de klachten ook door zwangerschap kunnen komen. 

Ik heb een vroege test gedaan en een test op mn NOD, beide negatief. Was er dus vol van overtuigd dat ik niet zwanger ben, maar nu ik overtijd ben begin ik toch weer te twijfelen. Lig nu in bed omdat ik erg misselijk ben, maarja je lichaam kan je ook zo goed voor de gek houden.. Ik wacht de komende dagen even af. Anders nog weer een test doen of overleggen met de huisarts. 

Hallo dames. 

ik wil me ook graag in de groep melden als dit mag ? het waren zoveel berichten dat ik ze niet helemaal heb terug kunnen lezen. Misschien dat jullie nog eens in het kort iets over jullie zelf kunnen vertellen?
mijn vriend en ik zijn in juli 2018 begonnen aan onze kinderwens. Helaas nog tot geen succes. Lopen nu in het ziekenhuis mee. Eerst hsg gehad, clomid geslikt en nu hormonen aan het spuiten voor de tweede keer. Gister spuit ovitrelle gezet en vandaag dan mijn eisprong. 
21 maart NOD ronde 19.
het duurt nu wel lang genoeg en hopelijk mag het nu raak zijn.
ik ben trouwens 24 jaar en mijn vriend 34 

Vreselijk dat wachten he FleurBo.. Succes! 

Spannend Louu! Ga je morgenochtend tesen? Of wil je nog even afwachten? 

Zoals ik gisteren al zei dacht ik dat mijn ongesteldheid vroeg was gekomen, maar nu na dat beetje bloed gisterochtend helemaal niets meer.. Snap er echt niets van! Heb wel steeds meer krampen, dus denk steeds dat het nu wel zal komen. Ik probeer toch te wachten met testen om teleurstelling te voorkomen, liever ongesteld dan een witte test. Woensdag is mn NOD, dus wie weet kan ik het wel tot dan volhouden. Vreemde gewaarwording dit iig!

Ah dames, jammer voor degene die alweer door moeten naar de volgende ronde! Voor de rest, wat is dat wachten soms ***. Ik heb mijn NOD verplaatst naar 17 maart, want mijn eisprong was dus wat later.
Het wachten duurt voor mijn gevoel als een eeuwigheid (nog maar 3 dpo). Gelukkig ben ik vanaf morgen weer aan het werk, dan heb ik weinig tijd om hierover na te denken. Ondertussen denk ik vandaag alleen maar 'oh laat ronde 12 onze ronde zijn, geef ons dat stukje geluk, please!'. 
Houd vol allemaal!

hoi dames
ik lees al een paar maanden mee op dit forum. we hebben al een tijdje een kinderwens. dit moest nog even wachten ivm de verbouwingen. deze maand gaan we voor onze eerste ronde. ik ben gestopt met de pil in januari. na 33 dagen had ik mijn eerste bloeding. ben nu op dag 11. heb ook ovulatie testen besteld aangezien ik niet weet hoelang mijn cyclus nu gaat zijn:D
man wat is dit spannend en ik ben zo blij dat ik eindelijk met jullie mee kan praten en niet alleen lezen. 
proficiat voor iedereen met een pos test. en nog veel succes aan de rest. onze tijd komt nog. x

Het wachtbankje duurt idd een eeeeuwigheid. Echt niet gemakkelijk. NOD is 11 maart, dus woensdag al. Ik probeer er niet te veel aan te denken, zoals het advies van mijn man is, maar dat is toch gewoon onmogelijk! Want bij iedere steek word je er weer aan herinnerd. Ben moe, droom veel, steken links en rechts maar ook op plek van baarmoeder, steken in mijn borst en een candida-infectie die gelukkig uit zichzelf op z'n retour is. Ergens blijf ik mezelf ook vertellen dat dit allemaal (op de candida na) symptomen zijn die an sich ook wijzen op een aankomende menstruatie, maar fingers crossed! Succes aan iedereen die wacht, door is naar de volgende ronde en gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test! X 

Ooh veel op het wachtbankje! Ik heb me niet langer kunnen inhalen en zojuist nieuwe testen gekocht. Denk dat ik er morgenochtend 1 ga doen, hoe wel het echt nog heel vroeg is (denk zaterdag m'n NOD)

Terug
Bovenaan