NOD maart 2020

Spannend dames!
Ik eind volgende week weer eisprong waarschijnlijk. Ik kwam er vorige week pas achter dat gewoon glijmiddel niet echt bevorderlijk is voor de zaadcellen.. Wisten jullie dat? We hadden het een keer gebruikt maar dat gaan we maar niet meer doen ?.
Iedereen die moet wachten succes! Ik hoop op positieve testen voor jullie! 

Hoi!  Mijn vriend en ik hebben ook een ontzettend grote kinderwens. Ik ben midden februari gestopt met de pil (na 10 jaar geslikt te hebben). Ik heb de laatste strip netjes afgemaakt. Na ongeveer 2 weken kreeg menstruatieachtige buikpijn en deden mijn tepels ontzettend pijn. Van de borsten heb ik geen last, aan de tepels kan ik geen enkele aanraking verdragen (zijn ook donker en groter), zelfs douchen en slapen zonder bh doet mij pijn. Ik ben af en toe ook een beetje misselijk. Ik dacht eerst dat dit wellicht mijn eisprong zou kunnen zijn (ik heb dat nog nooit gevoeld). Als ik van een normale cyclus uit ga, zal de eisprong nu voorbij moeten zijn, maar heb nog steeds last van deze symptomen, daarnaast ook vaak een weeig gevoel in de buik. Het lijkt me erg snel dat dit symptomen zijn.. NOD is 17 maart (als ik van een gemiddelde cyclus uit ga). We hebben afgesproken er niet zo mee bezig te houden en ons niet gek te maken, maar door de pijnlijke borsten maak ik mij zelf helemaal gek. Ik zou het zo leuk vinden!!!  Duimen maar, super spannend.  Ben trouwens in de 1ste ronde voor ons eerste kindje. Liefs  

Ja dat klopt Lott! Wij gebruiken nu Conceive Plus (Google maar ff). Dat is een speciaal glijmiddel dat zelfs bevruchting zou moeten bevorderen. Geen idee in hoeverre dat daadwerkelijk zo is. ;-) Maar ik gebruik het vooral omdat ik het gebruik van glijmiddel prettig vind. Het is alleen best prijzig dus gebruik deze alleen rond mijn eisprong. 

Spannend Mmichelle, zou super fijn zijn als het in 1x is gelukt! Probeer alleen voor jezelf niet teveel op kwaaltjes te letten, anders maak je jezelf helemaal gek. Succes met het wachten tot je NOD!

Hier begint de spanning ook steeds hoger op te lopen! Nog 6 dagen tot nod en heb maar 1 zwangerschapstest in huis. Moet mezelf heel erg inhouden om geen nieuwe testen te halen.. hopelijk gaan de dagen een beetje snel 

Pfffff ik snap er niks van..
 Vanochtend temp. Omhoog maar geen positieve ovulatietest gehad.. Wel 5 dagen eerder dan vorige maand de temp stijging dus ben benieuwd wanneer mn nod gaat zijn..

Spannend weer fleurbo, geduld nog even... Vreselijk he dat wachten

Ik heb mijn NOD op 17 maart gezet. Ik had 3 maart een afspraak en bij een korte echo was er geen follikel te zien, de conclusie was dat de eisprong al geweest was.. Ik zit nu op dag 46, en er is nog niks te bekennen. 
De vroege zwangerschapstest vanochtend was negatief. Ik ga er dus vanuit dat ik door ga naar de volgende ronde (vanwege data van klussen ook). Nu nog met smart afwachten wanneer de volgende ronde ingaat.

Proficiat aan de dames met een positieve test.
& Nog veel succes aan de dames op het wachtbankje. 
Ik ga door naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan