NOD maart 2020

Dat dacht ik in eerste instantie dus wel FleurBo, maar in denk dat het daarvoor te veel bloed was. Het was wel waterig rood. Ik zie dat je morgenochtend gaat testen, ik denk ik ook als ik vannacht geen bloed verlies. Heb wel veel steken in m'n baarmoeder, dus vrees dat het m niet wordt deze maand. 
Zullen we elkaar morgen op de hoogte houden? Ik duim voor je! 

Ik duim voor je Zwaantje, jullie verdienen het na 12 rondes. Eigenlijk al veel te lang! 

Welkom Molli! Heel spannend altijd om zo'n beslissing te maken, hopelijk mag het snel zo zijn. 

Spannend EllieVb, FleurBo en Lizvb! Hopelijk blijven de rode duivels weg en hebben jullie binnenkort een positieve test in handen! 

Ik zit inmiddels op dag 47, dus nog steeds aan het wachten. Heb ook niet echt het gevoel meer alsof ik ongesteld moet worden. Heb bijna het gevoel alsof ik een maand over sla, dus zijn het ook maar weer gewoon zo nu en dan gezellig aan het maken. En af en toe een test doen ??.

Ik sluit mij ook aan. Ik zit ook op het wachtbankje.... Dag 43 van mijn cycles. Ronde 5. Ik ben 6 en een halve maand geleden gestopt met de pil. Mijn cycles is onregelmatig en lang. 1e cyclee 31 dagen, 2e 50, 3e 42 en 4e 36. Ik weet niet exact wanneer mijn eisprong is geweest. Tussen 25 en 29 februari ongeveer. Sinds gister misselijk. Verder voel ik niks. We wachten weer ongeduldig af.....

Hier al 7 dagen na mijn ovulatie ongesteld geworden. Balen dus, uiteraard het niet zwanger zijn, maar ook de super kortere LF van 7 dagen waar ik van baal!
op naar de volgende ronde. Hopelijk meer succes voor de overige wachtende!

Ow spannend.. en wat een vreemde toestanden bij sommigen.. dan weer wat bloed, dan weer niet.. Irritant.. je wilt of gewoon dat het doorzet of helemaal niets. 

Omg.. ik durf het bijna niet te zeggen, want het is onze eerste ronde en ik weet dat er dames al heel lang bezig zijn. Maar ik had net een tweede streepje! 
Ik weet niet hoe ik hier een foto moet uploaden, ander kon ik het jullie laten zien.

Spannend lizvb! Als je in de balk boven waar je typt op de afbeelding klikt kun je foto toevoegen of via myupload.nl

Terug
Bovenaan