NOD maart 2020

Volgens mij kan je het ook wel later op de dag doen hoor EllieVb, alleen met ochtend urine is het gewoon meer geconcentreerd. 

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Ook wel fijn, kan ik tenminste ook gewoon door. Deze ronde nog even zonder ovulatie testen, maar dan daarna wel een keer proberen. 

@Fleurbo je test ook nog wat vroeg toch hoe ver zit je nu na je ovulatie? Toch nog niet eens 9 dagen of wel? Want vaak is op dag 9 innesteling en daarna test je vaak pas positief en innesteling kan van 5 tot 12 dagen
@@lizvb gefeliciteerd! Echt super leuk en zo snel! Afgezien die bloeding had je andere kwaaltjes/symptomen? En dan woensdag dus NOD. 
Ik heb volgens mijn app donderdag NOD maar kan ook dan of vrijdag pas testen aangezien ik dan 10dpo zit... Ik denk dat ik gewoon weer ongesteld word.. Dus had een beetje de balen vandaag. Ben wel best wel moe, geen PMS maar wel acne... Ik denk dat ik pas donderdag test. Heb al wel wat testen in huis gehaald. Vind het spannend maar denk dat ik het pas donderdag echt spannend vind of de ongesteldheid komt
@NoorSW ah zonde maar wel iig duidelijkheid! Wees maar lief voor jezelf! Het is wel heel erg balen! 

Dank je @NoorSW. En balen van je ongesteldheid. Gok dat die van mij ook snel komt. Kon mezelf niet bedwingen en heb een vroege test gedaan (2 dagen voor NOD) - die was negatief helaas. Dus verwacht er ook niet al te veel meer van. Temperatuur nog wel aan het stijgen, maar dat heb ik wel vaker zo kort voor de ongesteldheid en dan keldert ie vervolgens ineens 0,6 omlaag of zo. 

@Ellievb ah zonde zeg! Maar wellicht toch nog hoop? Ik durf niet te testen maar kan ook niet echt voor mij heb een nogal korte luteale fase dus kan eigenlijk pas op NOD echt testen ook met een vroege test.. 

@hetmeisje oh dat lijkt me ook lastig, maar aan de andere kant kom je dan misschien minder in de verleiding om het maar zo te zeggen? Nou mocht ik woensdag niet ongesteld worden dan test ik donderdag of vrijdag nog een keer met je mee! Ik duim voor ons en alle anderen die nog wachten :)

@Ellievb ja aan de ene kant wel fijn alhoewel ik toch net als Fleurbo ook gewoon vroeg ga testen dan vaak één dag voor NOD hahah maar dat heeft dus geen zin in en ik hoef niet zo lang te wachten voor ik ongesteld word alleen een korte luteale fase is weer niet zo goed voor de innesteling maarja bij mijn zoontje was het praktisch in 1x raak en had toen een fase daarvoor van 8 dagen dus ik hoop toch snel op duidelijkheid anders ga ik volgende maand ff naar de dokter ervoor.. Dus ik duim voor ons allebei idd voor donderdag of vrijdag een positieve test! 

Ik snap het inderdaad! Wel fijn dat het de vorige keer vrij gemakkelijk ging dan! Ik denk dat het ook wel scheelt als je je eigen cyclus een beetje kent. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen met eisprong op dag 14, maar ook dat garandeert niets. 

Terug
Bovenaan