NOD maart 2020

Gefeliciteerd Lizvb! Super leuk. Het is je gegund! 
Ik had vanmorgen een spierwitte test (donderdag NOD). Heb ook pukkels en vette huid net als anders wanneer ik ongesteld moet worden dus ik ga er maar vanuit dat ik ronde 2 in ga. En daar kan ik goed mee leven. 

Heel erg bedankt allemaal!
hetmeisje ik heb niet heel veel kwaaltjes, maar had wel heel erg het gevoel dat ik het al wist. Had veel honger de laatste dagen en heb krampen alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Niet heel heftig, maar een beetje op de achtergrond. Verloskundige zei dat dat is omdat de baarmoeder aan het groeien is. 
Succes met de spannende dagen allemaal!! Ik duim voor jullie

Hoi hoi paar weken niet meegelezen nu even snel de berichten door gegaan maar niet onthouden wie nou positief getest heeft ?of wie nog wacht maar toch hopen op veel.positieve test deze maand en wie zwanger is gefeliciteerd en lekker genieten zelf heb ik zere borsten en rommelende buik volgende week mijn nod en als het weer mis is staat er ook nog een afspraak in het ziekenhuis op 2 april masr hoop eigenlijk dat hij doorgestreept kan worden?☺️?

Lizvb gefeliciteerd!!
Ik ben nog steeds niet ongesteld en vandaag een test gedaan, een heeeel licht streepje. Kan het niet echt goed op een foto vastleggen. Ik durf nog niet blij te zijn, wacht de komende dagen & testen af. Een vriendin die ik er vanaf dag 1 bij heb betrokken en zwanger is van de 2e is er van overtuigd dat dit echt een streepje is, maar ik durf uit zelfbescherming nog niet blij te zijn. Ik hou jullie op de hoogte!

Hier inmiddels dag 47 en nog niks te bekennen... De onrust is hier echt heel erg sterk pfft :( Fijn dat het bij jou iig is doorgebroken NoorSW. Dan weet je iig waar je aan toe bent.
Lizvb, fijn dat het zo snel raak is! 

wat spannend voor veel hier deze week! Hopelijk zie je morgen iets meer duidelijk louu! Hoeveel DPO zit je nu?
ik zit inderdaad vandaag op 8-9 DPO (weet niet of ik zaterdag of zondag eisprong heb gehad, in ieder geval zaterdag positieve ovulatietest), dus test kan nog positief worden! Ik hoop het zo erg, maar probeer me er echt ook op voor te bereiden dat het weer niet is gelukt. Voel verder ook niets, geen buikkrampen oid. Morgen gewoon nog een keer testen misschien, ligt er aan of ik me in kan houden 

Super balen Sylvestertje. Dat wachten is inderdaad zo vervelend, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik moet zeggen dat ik ook gewoon blij was dat ik ongesteld werd, dat eindeloze wachten is verschrikkelijk...

Terug
Bovenaan