NOD maart 2020

Oh oh oh wat slaap ik toch slecht. Aankomende NOD donderdag houdt me nogal bezig merk ik. Ik slaap prima in maar word of knettervroeg of midden in de nacht wakker. Heel irritant. Hebben meer dit? ;-) 

Oh @Carly ik heb precies hetzelfde! Niet echt bevorderlijk haha. Morgen NOD en vannacht niet echt zenuwachtig want had gisteren negatieve vroege test (maar wel midden op de dag getest.. dom dom). Alleen zo'n buikpijn, ook vooral met draaien. Soort van spierpijn of zo. En vanochtend is mijn temp alleen maar verder gestegen. Dus nu heb ik toch een beetje hoop en ik word er gek van! 

Gelukkig ben ik niet de enige @EllieVb, maar vervelend is het wel natuurlijk. Ik heb vanmorgen ook weer getest en nog steeds spierwit. Ik verwacht er dus ook niet veel meer van. Af en toe denk ik dat ik zere borsten heb, maar volgens mij is dat meer omdat ik zo vaak aan het voelen ben of ik al zere borsten heb. Hahaha, volgen jullie het nog. ;-) Onszelf gek denken kunnen we wel...

Haha ja absoluut. Tsja, zo lang je nog niet ongesteld bent is er nog een kans hè. Donderdag is je NOD toch? Spannend hoor!

@Carly ik begrijp je helemaal! Heb ook aankomende donderdag NOD volgens mijn app(denk zelf en hoop zaterdag of niet natuurlijk) dus spannend voor ons beide! Ik heb nu allemaal krampen maar kunnen ook mijn darmen zijn op het moment.. Hoop het niet natuurlijk en hoop een innesteling. Zit nu 8 dpo dus ik durf ook niet te hopen maar toch weer dat beetje hoop! En slaap ook heel slecht! Word wakker idd maar de vorige keer had ik dat ook heel de tijd en ik heb continue last van slapende vingers... Dat is wel heel nieuw..
@Ellievb oh spannend ook voor jou! Ik ga duimen dames! Ik wil ook van alles voelen en ook weer niet dus heel lastig. Heb iig nog niet echt last van hele emotionele buien maar dat komt straks met de ongesteldheid wel weer... Heel spannend! 

@hetmeisje @carly ja die buien ontbreken bij mij dus ook nog. En heb ook al dagen bijna continu lichte krampen, maar wat jullie ook zeggen: je wil ook zo graag iets voelen.. ik probeer vandaag zo veel mogelijk afleiding te zoeken zodat de dag omvliegt. Succes en duimen meiden! X

Terug
Bovenaan