Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanochtend helaas een bloeding..
Gister leek het er echt op dat het raak was.. Ik weet niet exact hoeveel dagen na DPO. Ik heb de afgelopen maanden elke keer een cyclus van 28 dagen gehad. Was bezig met ovulatietesten maar kreeg op de verwachte dag (14 a 15 dagen na eerste dag menstruatie) geen positieve test en was er toen ff klaar mee. Het was ten slotte de eerste ronde en wou het daarna meer loslaten. Alleen toen werd ik op dag 28, 29, 30 en 31 niet ongesteld.. misschien toch een late eisprong of hele vroege miskraam. Probeer het van me af te zetten en te denken: liever nu dan een paar weken verder. En vol goede moed de volgende ronde in.. maar is wel even slikken, had zo'n goede hoop na gisteren.
zeker balen maar ik zit er niet meer zo mee ik zie wel wanneer t komt ik merk wel hoelanger we er mee bezig zijn hoe minder druk ik me er over maak
heb wel alvast een nieuwe topic geopend voor april haha
@Sillasv awh wat balen zeg voor je! En gaan jullie nu niet naar het ziekenhuis? Echt zo shit!! Ik hoop echt voor je op de volgende ronde! Wss sluit ik daar ook deze week weer aan. Wees lief voor jezelf. Koop wat lekkers voor jezelf. Wat een shit zooi!
@Lou awh zo balen! En ook al is het de eerste ronde mag je nog steeds balen vind ik hoor! Maar met vol goede moed naar de volgende ronde en dat het snel raak mag zijn!
@@Ellievb ja oh die krampen. Bij mij zijn ze nu wel weer een beetje weg.. Dus denk gewoon mijn darmen. Heb nu wel hoofdpijn maar had ik de vorige keer toen ik ongesteld moest worden volgens mij ook wel... Het wachten is zo vervelend maar gelukkig niet lang meer..
@louu shit, niet leuk. Vooral na gisteren. Zoals @hetmeisje zegt, balen is heel gewoon, dus lekker over je heen laten komen. Netflix aan, iets lekkers erbij en met goede moed door naar de volgende ronde.
@hetmeisje ja het is lastig te duiden die krampen he. Vind ik ook. We wait and wait and wait.
@hetmeisje
nee we gaan gewoon kijken hoe alles gaat we zijn jong en wil mn vriend ook niet zo pushen nu
is indd balen maar kijk gewoon vol goede moed naar ronde 13