NOD maart 2020

Hier net als @klavervier. Positieve ovulatietest was ineens op dag 17. Volgens de app had m'n nod gisteren moeten zijn, op 27 dagen. Zou dus eig tot zaterdag moeten wachten, tot 14 dagen na m'n test... Voel me eigenlijk best prima, niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar wel zo'n vaag gevoel in m'n onderbuik. Ik moet van mezelf echt wachten met testen tot zaterdag, maar dat is zo makkelijk nog niet ? Spannend!
Oh ronde 5 hier trouwens. Heb al een kindje van 2,5

@nalaaa wat heftig.. jemig, sterkte voor jullie!! En geef niet op.  @carly @hetmeisje ik ga jullie voorzichtig feliciteren! Al meer nieuws?   @FleurBo wanneer was je nod ook alweer? Ik duim nog steeds! update van hier: nog geen ongesteldheid. Had gisteren NOD en als ik morgen ook niet ongesteld word ga ik zaterdagochtend testen. Blegh dat voelt nog als een eeuwigheid. Verder moe, zere borsten en hoofdpijn + ineens toename afscheiding - weird.

Zo ik ben weer bijgelezen, wat waren jullie er vroeg bij vanochtend!
@nalaa wat een verschrikkelijk nieuws, kan me goed voorstellen dat je lamgeslagen bent! Hopelijk gaan de drie weken wachten snel, ik leef met je mee
@hetmeisje en @carly gefeliciteerd! Wat superfijn en ook heel leuk om te lezen hoe iedereen meeleeft.
Ik hier eind deze week ovulatie dus ben benieuwd.. NOD laatste dag van maart ?

Hallo allemaal! 

Ik wilde even zeggen wat zijn jullie een lieverds! Ik gun jullie allemaal een prachtig kindje

[quote quote=10301225]@nalaaa wat heftig.. jemig, sterkte voor jullie!! En geef niet op. @carly @hetmeisje ik ga jullie voorzichtig feliciteren! Al meer nieuws? @FleurBo wanneer was je nod ook alweer? Ik duim nog steeds! update van hier: nog geen ongesteldheid. Had gisteren NOD en als ik morgen ook niet ongesteld word ga ik zaterdagochtend testen. Blegh dat voelt nog als een eeuwigheid. Verder moe, zere borsten en hoofdpijn + ineens toename afscheiding – weird.[/quote]
Dat klinkt wel veelbelovend hoor ?

@Fleurbo ah dankjewel! en wat vervelend voor jou! Ik hoop dat je ongesteldheid alsnog niet komt en je toch gewoon zwanger bent!
@Roomsoes oooh wat spannend zeg! Dat is nog ff zaterdag! Ik heb mijn NOD vandaag maar heb een korte luteale fase van 9 dagen zit nu dus 10dpo dus ik had vandaag al getest wel.. terwijl eigenlijk maandag dus 14dpo is..
@Gebruiker10223472 awh wat lief van jou ook!
@Ellievb dat klinkt idd heel goed! En wat een uithoudingsvermogen.. ik had vandaag wel krampjes...
Nog steeds geen ongesteldheid hier ik heb met de Clearblue vroege test nog vanavond getest en kwam ook weer een vaag streepje maar weer een streepje. Denk dat ik zaterdag wat beter test en maandag pas echt positief.. Pas als de digitale van Clearblue zwanger zegt durf ik het eigenlijk pas te geloven.. Maar ik vier al wel een feestje in mijn hoofd.. ga morgenochtend testen en dan zaterdag weer en dan maandag de verloskundige bellen als het dan echt is..

Thanks EllieVb en Lott. Verder nog weinig nieuws. Behalve dat ik gister heel de dag bang was alsnog ongesteld te worden en dat ik nu net roze afscheiding had met afvegen en ik bijna een hartverzakking kreeg. Maar schijnt normaal te zijn? 
Maar bij jou klinkt het ook wel veelbelovend inderdaad EllieVb! We blijven duimen. Wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen zeg. 
FleurBo, duurt lang dat wachten. Hopelijk wordt de test alsnog positief. Ik duim ook nog steeds voor je! 
hetmeisje super fijn dat CB ook zwanger aangeeft! Het gevoel het nog niet helemaal te kunnen geloven herken ik heel goed. Zeker na die roze afscheiding en ik het idee heb dat mijn menstruatie elk moment kan losbarsten.
En Lott jij veel plezier met baby's maken deze week! ;-)

Terug
Bovenaan