NOD maart 2020

@Carly ahhh wat spannend! Die roze afscheiding snap dat je schrikt maar kan idd wel. Een vriendin heeft heel veel gebloed in het eerste trimester en een gezond zoontje nu. Dat was echt bloed maar ze was gewoon goed doorbloed zeg maar. Dus ik weet dat het moeilijk is maar probeer je niet te druk te maken. Ik was trouwens ook bang alsnog ongesteld te worden gister maar niks gelukkig... En vandaag nog steeds het gevoel maar door de test minder... 
Nou ik heb zonet mijn urine weer opgevangen en een digitale van de Clearblue ertegenaan gegooid... En die zegt zwanger nu 1-2 weken dus pff.. Vind het super spannend maar ik durf het nu toch wel te geloven! Maandag nog een keer testen en dan de verloskundige bellen..
@Ellievb hoe is het bij jou?
En Fleurbo hoe gaat het bij jou? Ik volg nog wel hier hoor! 

Aah metmeisje wat fijn! Gefeliciteerd! Lekker genieten nu :)

ik heb vanochtend niet getest, temperatuur was 0,2 gezakt dus het zal wel doorkomen verwacht morgen.. vind het fijn dat ik het al van te voren weet. Maar merk dat ik er steeds meer klaar mee ben. Ik ben een echte pessimist dus kan gewoon niet begrijpen waarom het  volgende ronde wel zou lukken als het de afgelopen 6 keer niet is gelukt.. 

@hetmeisje gefeliciteerd!! Zo fijn en blij voor je. Dat moet heerlijk voelen!  
@FleurBo, nog even afwachten, wie weet. En ik snap dat je er moedeloos van wordt en die emoties zou ik dan ook even accepteren. Het gevoel zakt vanzelf weer en dan komt er weer optimisme en hoop. Denk ik echt.
Bedankt voor het vragen naar hoe het hier gaat. Dag 31 inmiddels, gisteren heeeeele gekke buikpijn gehad paar cm onder mijn navel. Sinds vorig jaar april al niet zo'n lange cyclus gehad en toen was t een stressvolle periode. Hele nacht ook buikpijn en om half 5 getemperatuurd. Daling maar ja die is lastig duiden bij zo weinig nachtrust. Kan zijn dat ik vandaag toch ongesteld word maar zo voelt t totaal niet. Heel heel apart. Dus denk wel dat er iets gaande is, maar of het goed is (gegaan), dat weet ik niet. Nog 24 uurtjes, dan test ik. Of wie weet krijg ik al eerder een bloeding en kunnen we door naar de volgende ronde. Nog even afwachten dus! Maar heel lief dat jullie meeleven!! X

Jeetje wat een berichtjes! Sorry, kan ze niet allemaal persoonlijk beantwoorden. Voor degene met een positieve test, AAAAHHHH GEFELICITEEERD!! Jullie worden super lieve en goede mama's! 
Ook wat rotnieuws voor sommigen. Verschrikkelijk om te horen, veel sterkte maar weet dat er dezer tijd een hele hoop mogelijk is.
Voor degene die nog wachten, spannend! Ik duim voor jullie! 

@Ellievb wauw wat spannend en wat vind ik het knap dat je nog niet hebt getest! Ik heb ook wat vage krampen.. Zeker gister last van weer die soort van menstruatiepijn dus dacht weer van oh zou het... Maar had ik bij mijn zoontje ook :)
@@Fleurbo ik hoop nog steeds op een positieve test voor je! Maar wat een frustratie moet het zijn idd. Ik wil zeggen houdt toch hoop maar weet hoe lastig dat is... Bij ons nu na 3/4 rondes dus mag niet klagen maar het voelde zo lang al omdat ik 6/7 maanden al de pil niet meer slikte... En ik dacht ook vaak tja mijn zoontje was geluk oid. Ik kan me voorstellen dat het shit is zeg... 

Carly en hetmeisje.. van harte gefeliciteerd! Dat is mooi zeg! En hoopvol vind ik ook. Wij moeten geduld hebben, maar het is jullie van harte gegund! Hoop dat het allemaal goed mag gaan!
En Nalaaa.. toevallig volg ik jouw berichtjes al vanaf het begin en volgens mij heb je al die tijd een voorgevoel gehad dat er iets niet klopte. Wat ontzettend moeilijk dit nieuws voor jullie. Ik hoop echt dat het via een andere weg evengoed mogelijk is. Heel veel sterkte. 

Terug
Bovenaan