NOD maart 2020

Sorry sillasv dat ik er met zo'n blij bericht achteraan kom. Het is niet eerlijk dat het bij de een zo makkelijk gaat en de ander niet. Veel sterkte! Hopelijk heb je ook snel een positieve test in handen. :(
Thanks VoH! Ik weet nog even niet wat ik met mezelf aan moet haha. Ik ga maar bedenken hoe en wanneer ik het mijn vriend ga vertellen. Hij is nu aan het werk.

carly 
geen probleem ik ben blij voor jullie 
donderdag kan ik pas terecht bij de huisarts momenteel aan t werk maar kan mn gedachten er toch niet echt vanaf zetten merk ik 
en moet ook heel erg me best doen om niet in tranen uit te barsten 
hoop dat t volgende ronde toch wel raak is 

Hi, gisteren was mijn NOD bij 28 dagen.. test gedaan, wel overdag en deze was negatief.. weet ook niet precies hoe lang mijn cyclus is..
voel wel een wat rotgevoel onder in mijn buik alsof het gaat komen.. en geprikkeld...maar nog niet ongesteld.. we wachten het maar even af.. ;-)

@Carly omg ja ik zie ze ook!!! en een streep is idd een streep!! Super gefeliciteerd zit nu ook voor jou te shaken zo gek! En ik snap dat je superblij bent en snap ook dat je niet het bij iemand anders erin wilt wrijven
Ik heb een vroege test van de Trekpleister gedaan en ook daar een licht streepje kan het nog niet geloven! Ik test vanavond en morgen weer en dan zaterdag weer de digitale.. sorry idd voor de mensen waarbij het langer duurt want ik weet ook dat ik zelf soms wel moeilijk vond als ik hier positieve testen zag! En gister vond ik het ook zo zwaar met die collega die dus zwanger was en ik dus geen echt streepje had... Ik hoop op veel positieve testen!

@sillasv ah lees je berichtje nu pas wat naar! Ja dan ga je je echt afvragen of het geen vroege miskraam was! Bedankt voor het kijken trouwens! Wees maar heel lief voor jezelf! Wat is dat shit zeg!
@Nalaa oooh zo spannend! ik ga jullie zeker op de hoogte houden! Vanavond en morgenochtend weer testen en ik denk vanmiddag nog een keertje. Heb super veel testen gekocht haha omdat ik het nog niet echt geloof en zekerheid wil..
@Ellievb ooh zo spannend! Laat je het weten? Ik ga voor je duimen
@VoH awh dankjewel!! lief van jou

Thanks hetmeisje! Haha ja had ik bij jouw foto vanmorgen ook. En ik snap je testdrang helemaal. Ik ga morgenochtend weer testen. Vind het voor vandaag eventjes goed geweest. ;-)

Terug
Bovenaan