NOD maart 2020

@Carly zo eerste ronde, sorry ik las alles een beetje half vanochtend, maar heel snel idd! Maar het is idd oneerlijk dat het bij de een makkelijker gaat als bij de ander..maar het is niet anders en je gunt het iemand anders ook.. ik had bij mijn zoontje ook wel schuldgevoel want daar was het praktisch in ronde 1 raak idd (de eerste ronde met ovulatietesten de maand ervoor telde niet echt) en nu was het pas in ronde 4? denk...want ik ben al 3 keer ongesteld geweest inmiddels maar al vanaf begin september gestopt met de pil en er toen echt klaar voor en dacht dat het weer in 1x ging maar door de borstvoeding pas na 3 maanden ongesteld dus voor mijn gevoel ben ik al wel 6 maanden bezig nu..al is dat eigenlijk niet zo... mijn ouders deden er 14 jaar over en schoonouders in 1x raak

Uitslag van de spermatest was dat er geen zaadcellen gevonden zijn. Intens verdrietig, 3 weken wachten tot we naar de uroloog mogen voor verder onderzoek. Zo moeilijk om niet van het ergste uit te gaan. 

Dat is echt heel erg verdrietig nalaa! Heftig zeg!
Was er geen eentje of heel weinig? Ik ga voor je duimen dat het over 3 weken iets beter is.. sterkte! ♡

Nop geen een, we moeten eerst uitgebreid onderzoek en dan kan er pas gekeken worden of er iets mogelijk is. Als er bijv wel zaadcellen aangemaakt worden maar deze er niet uit komen dan kunnen ze deze chirurgisch verkrijgen en dan via icsi een embryo 'maken ' . Maar dan moeten er wel goede cellen zijn. 3 weken wachten voor nu iig.

Jeetje wat een wisselende verhalen hier zeg!
hetmeisje en carly, voorzichtig gefeliciteerd!! 
nalaaa wat super heftig zeg!! Hopelijk geeft het gesprek over 3 weken wat meer duidelijkheid. Heb je nu nog geen idee over of ze nog ergens iets aan kunnen doen? Ik hoop echt dat ze iets kunnen!
hier net weer getest, spierwit ? kans dat ie nu nog positief wordt is heel klein. Dus denk door naar volgende ronde.. meeeh ben er zo klaar mee dat het steeds niet lukt. Naïef van mezelf om te denken dat het snel zou lukken.. inmiddels gaan we ronde 7 in en zou niet weten waarom het dan wel een keer raak zou zijn.. 

Oo sorry nalaaa zie nu pas je laatste bericht, je weet het dus nog niet :( ik hoop heel erg voor jullie dat daar iets positiefs uit komt!

Terug
Bovenaan