NOD maart 2020

Marr Als eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd! Zo fijn dat je een positieve test hebt!
Daarnaast bedankt voor je berichtje! Dat was wat ik even nodig had :). Wij gaan nu ronde 7 in en ben heel erg bang dat als het nu nog niet is gelukt is dat het dan nooit op de natuurlijke manier zou lukken. Misschien een beeetje overdramatisch maar zo voelt het soms.. erg fijn om te horen dat het toch gewoon kan!

hoe is het je gelukt om er minder mee bezig te zijn?

@Marr gefeliciteerd en dankjewel! Hele goede tip! :)

@FleurBo ga ik zeker doen. En ja het is wat het is. Baal natuurlijk een beetje maar komt wel goed! Jij ook veel sterkte en succes. Liefs!

Dankjewel allemaal!
He Fleurbo, 
Ik snap je helemaal, dit heb ik zelf ook gehad, met name toen ik die 6 maanden grens gepasseerd was. Wat mij veel rust gaf is stoppen met steeds lezen op het forum (Ik deed dat meerdere keren per dag en ook op t forum voor als t langer dan 6 maanden duurt) en sinds januari ben ik daar van de ene op de andere dag mee gestopt. Ik merkte dat alle symptomen van iedereen, onzekerheid en testdrang er bij mij voor zorgde dat ik super onrustig werd. Maar eerlijk is eerlijk: ook heb ik in januari een doorverwijzing naar t ziekenhuis gevraagd, ook omdat de 1e zwangerschap zo snel ging en ik er echt even doorheen zat. Hier werd op de dag van mijn ovulatie (28 februari) in een adviesgesprek aangegeven dat ze bij zowel mij als mn man niks konden vinden en heb ik er zelf voor gekozen om t dan nog maar een aantal maanden aan te zien. Dit bleek dus niet nodig. En, allerlaatste tip, heel veel afleiding zoeken. Leuke dingen doen met vriendinnen en gewoon je leven doorplannen. T eerste half jaar heb ik mn leven echt een beetje op pauze gezet want 'wie weet zou ik wel zwanger zijn'. Na die 6 maanden proberen ben ik alles weer gaan doen (met uitzondering van alcohol).
Nja, lang verhaal maar hopelijk hebben jullie er wat aan! En het kan dus echt!! Heel veel geluk allemaal! 
Liefs 

@Ellievb ach wat naar zeg! Ik dacht het nog wel zo door alle krampen enz. Ook... Wees heel lief voor jezelf! Ik ga voor je duimen voor de volgende ronde!
@Fleurbo awh wat naar! Ik hoop toch dat je snel zwanger raakt!
@Marr awh wat fijn verhaal. Heel lief can je het zo te delen. Zo apart dat het zo kan verschillen als de 1e wel in 1x raak was.. Maarja ik herken het wel.. Dat je get Dan verwacht weer in 1x te worden... 

Hey Marr!
Oh wat fijn nieuws!!!
Ik ga nu de negende maand in. Ik ben inderdaad zoals je zegt ook veel rustiger door af en toe op het forum te lezen, maar niet meer dagelijks. Geeft me inderdaad meer rust :)
Ik ben vorige week naar de gynaecoloog geweest voor een algemene controle, en over het algemeen zit alles er in orde uit. Natuurlijk kunnen ze op een gewone echo niet zien of mijn eileiders bijvoorbeeld verkleefd zijn, maar daar wachten we nog even mee. 
Marr, je bent duidelijk een perfect voorbeeld dat het dus bij sommige wat trager gaat en dat we dus gewoon geduld moeten hebben ;)
Is een geruststelling!
Ik heb volgende week waarschijnlijk mijn vruchtbare dagen. Dus ik zal me aanmelden in NOD april als het zover is :)
Zie jullie daar girls xx

Wat fijn Hetmeisje en Carly! En mss heb ik nog iemand gemist!
De ongesteldheid is hier nog goed bezig. De bloedtesten gaven nog een verhoging van prolactine aan. Dus dat zou de lengte van de cyclus misschien wel verklaren. Verder was alles prima. Deze ronde toch maar ovulatietesten gebruiken! De app zet mijn NOD nu op 18 april (38 dagen, dus gemiddeldtussen de normale 28 dagen en mijn cyclus van 48). 
Ik verhuis denk ik naar april dan maar. 

@hetmeisje dank je! Lief van je! Jij heel veel geluk en succes de komende tijd! Ben vandaag lekker aan het ontspannen en heb er alle vertrouwen in dat het vanzelf komt.

Ik zal me binnenkort eens melden in het april forum. Fijn weekend allemaal!
liefs

oo zo leuk al die possitieve testen! 
aan de rest, blijven volhouden! 

ik heb mijn eerste ovulatie gehad denk ik vrijdag. we hebben het enkel donderdag gezellig kunnen maken. zou dit wel voldoende zijn? ik ga ervanuit van niet aangezien het ook onze eerste ronde is. ik denk dat mijn test datum 26ste is als ik nog niets heb doorgekregen.. als deze ronde niet lukt gaan we ook 1 overslagen omdat dan het uitgerekent zou zijn voor 31 dec. haha
nog veel succes aan iedereen

Terug
Bovenaan