NOD maart 2020

Ik heb van het weekend mijn NOD, verwacht er niet te veel van. Vorige maand miskraam gehad met 4,5 week, ben nu allang blij dat mijn cyclus weer normaal is.

Nou ik breek de stilte ook wel even. Las al wel mee maar nog niet eerder iets geplaatst in dit topic. Dit weekend NOD en ik ben nu al mega zenuwachtig. We gaan voor ons derde kindje en kan het denk ik het beste ronde 1 noemen. In december is mijn zwangerschap met 24 weken afgebroken. Mijn zoontje was niet levensvatbaar. Heb al wel een gezonde dochter. Ben daarna in februari voor het eerst weer ongesteld geweest en dit weekend dus of voor de tweede keer ongesteld of hopelijk weer zwanger. 
Ben nog niet over het verlies van mn zoontje heen, overal om me heen bevallen de mensen waarmee ik samen zwanger was en dat is heel raar. Ik weet dat een nieuwe zwangerschap de pijn niet zal stoppen maar het zou me wel weer hoop bieden voor de toekomst. 

Mijn nod is morgen maar nu net met het naar bed gaan donkere afscheiding denk dat het morgen door gaat zetten dan maar misschien late innesteling ? Hebben 2 april af spraak met gynaecoloog denk dat het telefonisch consult word maar afwachten of we bericht krijgen of het door gast

Heel bijzonder het volgende. 10 februari begonnen met cb ovu testen. Ik kreeg alleen maar een knipperende :) te zien. Op den duur waren ze op dus door gegaan met kruidvat testen. Die waren op den duur vrij donker. Een aantal dagen daarna weer een kruidvat ovu test gedaan en toen weer een licht streepje. De afgelopen dagen had ik meer last van slijm en nu net echt rekbare slijm en pijnlijke tepels. Hoe kan dit want volgens mij had ik al een positivie ovulatietest gehad.. ..  Inmiddels zit ik op dag 52 van mijn cycles.. Vorige week had ik nog een negatieve zwangersschaps test. Ik snap er niks meer van.....

@mamavansterretje Wat verdrietig van jullie kindje. Wat sterk dat je er opnieuw aan gaat beginnen. Ik wens je een gezonde zwangerschap toe!
Zelf begin ik stiekem hoopvol te worden. Ik heb sinds de ovulatie steeds wat ongesteldheidspijntjes en krampjes en vanmorgen was mijn temp 0,2 graden hoger dan dat in de vorige maand maximaal is voor gekomen. Ook meer afscheiding. Nou ja.. ik probeer steeds mijn gedachten te verzetten.. maar de hoop is nu eenmaal opgebloeid. NOD is de 25e pas. Dus wachten, wachten, wachten.. lief dat sommigen van jullie hier nog checken ook al zijn ze door naar april of zijn ze zwanger!

15de ronde 3de kindje.
NOD 15 maart bij een cyclus van 28 dagen 22 maart bij een cyclus van 35 dagen. Afgelopen 2 maanden een cyclus van 34.
Tot op heden nog geen druppeltje bloed. Alleen afgelopen zaterdag bij de eerste ochtendurine alleen bij het afvegen een beetje lichtroze bloedverlies. 

Anja en mamavansterretje.. wat heftig zeg! Hopelijk mag het de volgende keer, liefst deze maand natuurlijk al, wel allemaal goed gaan! 
Voor mij morgen NOD... ik voel nog steeds niks... behalve dat ik nu wel echt heel zenuwachtig aan t worden ben! 
AlisaAimee,, dat hele rekbare slijm heb je normaal gesproken juist tijdens de ovulatie. Zou dat het niet kunnen zijn? Of waren de ovulatietesten echt donkerder dan de controlestreep? 

Terug
Bovenaan