NOD maart 2020

Ik zit inmiddels alweer op dag 49 en nog geen menstruatie. En afgelopen woensdag een negatieve zwangerschapstest gehad. Ik weet bijna zeker dat ik wel een eisprong heb gehad. De ovulatietesten waren zo goed als even donker en een paar dagen later toen ik weer ging testen heel licht. Ik wordt er super onzeker door. Kan ik wel zwanger worden, is er niet wat aan de hand vraag ik mijzelf steeds af. We zijn nu bijna 7 maanden bezig...... maar naar de huisarts gaan heeft toch nog geen zin??

Wat balen zeg Alisaaime! Hopelijk heb je snel zekerheid. Snap je twijfels over naar de huisarts gaan. Je kunt het altijd proberen om een afspraak te maken. Hoor ook wel eens dat mensen eerder dan een jaar toch al wat lichte onderzoeken krijgen. 

ik ben vannacht ongesteld geworden.. ik wist dat het er aan zat te komen maar tis toch een teleurstelling. Ik ben vooral heel bang: we zijn nu 6 maanden verder en 70% van de stellen raakt binnen 6 maanden zwanger heb ik gelezen. We zitten dus niet meer bij de grootste groep en ben bang dat er iets met 1 van ons aan de hand is. Ik ga daarom als het volgende maand niet gelukt is naar de huisarts denk ik. 
daarnaast ga ik proberen komende maand wat minder op dit forum te zitten. Ik merk dat het me daardoor heel erg bezig houd en hoewel het me soms heel veel steun geeft, maken sommige verhalen me ook bang en verdrietig. Misschien kom ik er binnen 2 dagen wel weer op terug hoor, maar misschien helpt het me wel
allemaal heel veel succes nog de komende tijd! Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger :) 

FleurBo: Wat jammer nou! Ik snap je helemaal. Op onze 1e hebben we 9 rondes moeten wachten. Maar het is dus wel gelukt ;)
Wat al dan niet toevallig was is dat het gelukt is in de ronde waarbij wij bij onze zwager en schoonzus hielpen op de camping. Ik kon daar onmogelijk met een bekertje en test het toiletgebouw inlopen, dus dat heb ik toen opgegeven. Wel om de dag seks gehad, en we gebruikten voor t eerst speciaal glijmiddel wat de conditie van de zaadjes goed zou moeten houden en helpen de weg te vinden. Ben de naam even kwijt. Daarnaast waren we daar zo druk dat ik er niet erg druk mee in mn hoofd kon zijn. Waarom t die maand wel gelukt is? Een combi van die dingen? Of was het gewoon toen wel onze tijd? Lucky shot? 
Geen idee... maar het is dus goed om hoop te houden! 

FleurBo, 80% is na een jaar pas zwanger.  Ik weet niet hoe oud je bent, maar onder de 35 sturen ze je vaak nog niet door na pas 6 maanden proberen.
Mijn NOD gaat 29 maart zijn, ronde 18, IUI5. Ik hoop natuurlijk dat ik t niet nodig ga hebben, denk t overigens wel, maar in mei beginnen we met ICSI

Pfff vanochtend ongesteld geworden... Enige positieve is dat het 5 dagen eerder is dan het afgelopen half jaar nu dus een cyclus van 34 dagen. Dat lijkt er al wat meer op. Alleen luteale fase maar 8 das wel kort..... 
Geen tijd om te sippe vanochtend shoot gehad met manlief en zoontje ivm zijn 2e bday :)

Wat is het stil hier opeens! 
Donderdag is mijn NOD... ik merk nog helemaal niets, 0.0. Begin het langzaamaan wel weer spannend te vinden... baal dat mn zwangerschapstesten van Wish er nog niet zijn. Dan had ik er daar al stiekem 1 van kunnen doen.. ':)

[quote quote=10302483]Wat is het stil hier opeens! [/quote]
Vond het ook al stil! Veel mensen die hun NOD al hadden gehad of nog lang moeten wachten?
Hier waarschijnlijk vrijdag NOD en heb nu al geen zin meer om te wachten..

Terug
Bovenaan