NOD maart 2020

Hoi allemaal, 
Veel sterkte mamavansterretje en de anderen die ook verlies mee gemaakt hebben.
Ik heb vandaag mijn NOD. Derde ronde voor een tweede kindje. Bij de eerste was het in ronde 3 raak dus dat maakt het wel extra spannend. 
Ik had 2 weken geleden een vaste smiley met de ovulatietesten dus ik denk dat de kans deze ronde ook wel het grootst is tot nu toe. 
Heb nog geen bloedverlies gehad gelukkig, maar wel veel menstruatiekrampen de laatste week. Als het niet doorzet wil ik morgenochtend een testje doen. 

Goedemorgen, 

Ik ben hier nieuw en vind het heel gezellig om met jullie hierover te kletsen. 

Afgelopen zondag had ik moeten beginnen met een nieuwe strip, maar we willen zwanger worden dus gestopt met de pil! We gaan voor een 1e kindje. Slikken jullie allen foliumzuur? Nog andere tips? 

Bedankt allemaal. Kan me met moeite inhouden om niet stiekem al te vroeg te gaan testen. 
Lig nu hartstikke ziek in bed dus de tijd gaat nog langzamer hahaha en ik vond vorig weekend een week wachten al zo lang.

Wauw Mamavansterretje, ook namens mij veel sterkte en duim voor je.
Mijn menstruatie zou 31 maart moeten zijn, dus eigenlijk pas 1 april mijn NOD dus ik hang lekker tussen de twee forums in. Vorige zwangerschap (helaas een MA met 11 weken) testte ik 5 dagen voor mijn NOD al positief. Ik ga proberen nu te wachten met testen maar wachten duurt zo lang zeker nu ik de hele dag thuis zit.

NOD is morgen, vanmiddag een heeeeeeel dun streepje (ruim binnen afleestijd). Hopelijk is het een 'echt' streepje en geen indroogiets o.i.d. 
Super spannend!

Terug
Bovenaan