NOD maart 2020

@Juliaa, jammer van je negatieve test, maar dag 26 is nog wel vroeg ook, toch? Zo lang je nog niet ongesteld bent, kan het nog best een positieve test worden?
@Daniëlle, gefeliciteerd!! Heb je een foto, ik ben wel benieuwd! Fijn dat je meteen een overduidelijke streep hebt zeg!

@vol verwachting klopt het is nog wel vroeg. Ronde 1 was 25 dagen, ronde 2 was 28 dagen. Omdat mn ovulatietest op dag 11 een smiley had dacht ik dat ik nu weer een korte cyclus zou hebben.
Ik wil wel nog wat testjes bestellen aangezien ik nu wel echt zoveel mogelijk thuis blijf. Heeft iemand misschien tips? 

Hey Juliaa,
Dag 11 positieve ovulatietest is dag 12 eisprong +14 dagen is dag 26/27 je NOD, dus nog heel eventjes wachten! 
Ik ben tevreden met de kruidvat 2 voor 5 euro testen. Maar heb bij 1e kindje wel een clearblue nog gedaan, als daar dan Zwanger 1-2 weken staat is dat toch wel echt een soort bevestiging!
CB wil ik nu zondag gaan doen denk ik...

[quote quote=10303396]@vol verwachting klopt het is nog wel vroeg. Ronde 1 was 25 dagen, ronde 2 was 28 dagen. Omdat mn ovulatietest op dag 11 een smiley had dacht ik dat ik nu weer een korte cyclus zou hebben. Ik wil wel nog wat testjes bestellen aangezien ik nu wel echt zoveel mogelijk thuis blijf. Heeft iemand misschien tips?[/quote]
Ik heb die van de action, maar die kan je dus niet bestellen. Had vanochtend een early test en een gewone gedaan en die gewone was echt duidelijker, dus ik zou sowieso geen early kiezen. En die van clearblue zijn blijkbaar ook minder gevoelig (las ik).

[quote quote=10303382]Bedankt!! Vandaag weer een test gedaan en die was al iets minder turen. Ik had trouwens een tijdje geleden een topic aangemaakt om ‘symptomen’ per DPO te beschrijven, van mensen die in hun wachtweken zaten. Om zo in een later stadium symptomen per dag te kunnen bundelen en een soort van lijsje te kunnen maken van symptomen bij mensen die uiteindelijk zwanger bleken, en symptomen meest passend bij een komende menstruatie. Daar heb ik dus ook al mijn symptomen van de afgelopen dagen neergezet, mocht iemand daar iets aan hebben :).[/quote]
Deze is veel duidelijker dan die van gisteren. Gefeliciteerd!???

Terug
Bovenaan