NOD maart 2020

Ik hoop het ook echt heel erg.
Dit is een foto ervan. Streep was natuurlijk al zichtbaar voordat ik hem uit elkaar had gehaald, maar op de foto is hij zo 'beter' (= relatief, blijft een heel licht streepje natuurlijk) te zien.

Ik ben een week overtijd bij een cyclus van 30-34 dagen (heb nu 34 dagen aangehouden en dan dus een week overtijd). Ik heb gister getest en die was negatief. Ik word er echt dol van! 

[quote quote=10303200]Wauw @vol verwachting een streep is een streep dus gefeliciteerd![/quote]
Dankjewel! Hoop dat er morgen nog steeds een streep te zien mag zijn. Heb echt al een paar dagen echt last van m'n buik. Maakt heel veel herrie. Daarnaast ook maagzuur welke met het uur erger wordt, maar als dit bij zwanger zijn hoort, vind ik het het helemaal waard!

@vol verwachting ik zie hem ook! Wat spannend! Alvast voorzichtig gefeliciteerd 
@mamavansterretje jeetje wat heftig meid! Ik hoop heel erg op een positieve test voor je! 

Bedankt!! 
Vandaag weer een test gedaan en die was al iets minder turen.

Ik had trouwens een tijdje geleden een topic aangemaakt om 'symptomen' per DPO te beschrijven, van mensen die in hun wachtweken zaten. Om zo in een later stadium symptomen per dag te kunnen bundelen en een soort van lijsje te kunnen maken van symptomen bij mensen die uiteindelijk zwanger bleken, en symptomen meest passend bij een komende menstruatie.
Daar heb ik dus ook al mijn symptomen van de afgelopen dagen neergezet, mocht iemand daar iets aan hebben :)

Gefeliciteerd @vol verwachting! Da's een mooie streep! 
Zojuist een testje gedaan, maar die is negatief. Ik zit op dag 26 van mn cyclus (15 dagen na eisprong). Ben bang dat ik dan toch ongesteld ga worden ?
Heb de Kruidvat 2v5 gebruikt.

Gefeliciteerd Vol Verwachting!!
Ik kon me vanmorgen ook niet meer bedwingen... en ik heb een overduidelijke streep! Ik kan het gewoon niet geloven! Voor de 1e zijn we 9 rondes bezig geweest en nu 3! Ik zal zeker niet klagen, maar ik had er echt niet op gerekend!
Voor de dames die nog wachten... succes!

Terug
Bovenaan