Nod maart 2021

Nou de spannende 2 week is aangebroken.
Ik heb sinds vandaag steekjes. Geen ongesteldheidspijn echt steekjes die voelen rot zeg. Verder geen symptomen en geen lichtroze op papier. De vorige keer werd ik ruim,ruim een week voor mijn nod ongesteld.
Nouja afwachten maar....

@Do'x

Ben gister helaas opnieuw ongesteld geworden 7 dagen na mijn vorige menstruatie , dus ik weet niet wanneer mijn nieuwe nod is helaas. Ik denk dat dit niet een echte mestruatie is , het voelt namelijk anders aan.
Maar heb jij al een ovulatietest gedaan?

@Deci

Oei, dat is wel heel erg snel ja. Is het echt goed op gang gekomen of zou het ook nog een ovulatie bloeding kunnen zijn? Echt vervelend hè, die onzekerheid.

Ik heb geen ovulatie test gedaan. Dit is onze eerste ronde dus ik wilde mezelf geen stress geven en het gewoon afwachten. Ik heb wel een app waarop ik kan zien wat me (mogelijk) vruchtbare dagen zijn geweest. Mocht het zo zijn dat het niet lukt op die manier ga ik misschien wel kijken naar ovulatie testen.

@FloorElvira sta al op de lijst.
@Do'x & @kleinepurk ik zit ook in de fase voel vandaag druk op mn buik en last van mn onderrug nu denk ik 6a7 dpo. En misselijk maar ook een rot dag mn ouders liggen na 40 jaar in een soort van scheiding en dan een huilende vader op bezoek is misschien ook iets waardoor de misselijkheid komt.

duimen dames:)

Ik ga door naar maart. Dacht gister misschien innestelingsbloeding te hebben maar denk toch mijn menstruatie. 5 dagen eerder dan nod. 2 maanden geleden mk gehad en lijkt mijn cyclus beetje in de war. Tenminste ik snap er niks van. 
Deze maand aan de slag met clearbleu ovulatietesten met smiley. 
we gaan voor ronde 7 (3de na mk) voor ons 2de kindje. Nod verwacht op 24 maart. 

succes allemaal. 

Terug
Bovenaan