Nod maart 2021

@Depss

Heel spannend! Heb je er een goed gevoel bij? Ik duim iig mee voor je!

Wat naar om te lezen over de scheiding. Ik snap dat dat niet mee helpt. Veel sterkte!

@D0’x geen idee eigenlijk zou wel een shock zijn bij onze 1e dochter wist ik t in ronde 10 ja het is raak. Toen ook wel roze verlies gehad rond de innesteling. We hebben hiervoor een soort van halve ronde gehad met veel bloedverlies na verwijderen van de spiraal, dus dit is de 1e officiele ronde zou snel zijn en ondanks een hoop verdriet van opa en oma die nog steeds samen met liefde elke woensdag op onze dochter passen een hele grote toevoeging en positiviteit voor ons gezin:) laten we ? 
En ook voor de rest van de dames deze maand?

@Do'x
Snap ik is ook best wel stressvol. Wat is een ovulatie bloeding?

@FloorElvira
Het voelt als menstruatie aan maar nu ik een paar dagen weer iets verder ben merk ik wel dat het geen echte is , heb bijna geen ( stolsels) bij zitten , wat ik normaal wel altijd heb.

@deci heel vreemd zo snel na je menstruatie?zijn jullie al lang bezig? Anders zou ik toch even contact opnemen met de huisarts

@Deci Een ovulatiebloeding is een lichte bloeding die je rond het moment van je eisprong kan opmerken. Ongeveer 3% van de vrouwen verliest wat bloed tijdens haar eisprong. Een ovulatiebloeding gebeurt meestal precies tussen twee menstruaties in. Heb je een regelmatige menstruatiecyclus van 28 dagen? Dan verlies je ongeveer veertien dagen voor het begin van je volgende menstruatie wat bloed.

Terug
Bovenaan