Nod maart 2021

Helloo.. ben ik weer:) met mn zoeken naar mn cyclus na de spiraal. 

ik ben nu echt door de vruchtbare dagen heen. Ik had van dag 13 tot dag 17 tot eiwit achtige slijm. dat is wel lang toch? Kan dat niet herinneren van de 1e. Dus ergens daar tussen is mn ovulatie geweest ook op meerdere dagen steekjes enzo eisprong achtig dus welke dag het was geen idee. Nog niet begonnen aan ovulatietesten of iets. Dag 13 en 14 alleen gezellig gehad in de vruchtbare dagen. Dus ben benieuwd. Heb ooit gelezen dat bet na de eisprong gelijk weg is en wit wordt dat slijm? 

hoe gaat het met jullie?:)

@floorelvira Dankjewel. Maar nee.. Geen engelengeduld hoor. Het is dat er niets anders op zit dan wachten.. En doen wat ik moet doen.. Maar ik ben het meer dan zat, geloof me! Ik zit ook al heel lang op het forum, maar inmiddels is iedereen waarmee ik ooit gestart was hier allang weg en bevallen. 

Ik zie jou zelf niet op het lijstje staan? Is je nod nog in Februari? Spannend! Ben je zelf al lang bezig voor een kindje? 
Morgen een echo om te kijken of alle follikels goed groeien met de medicatie.. Maar ik heb een vrij dikke en zere buik. Dus een tikkeltje bang voor overstimulatie.. Duimen dat alles goed is en deze poging eindelijk geluk gaat brengen.  

@RVis in 1ste instantie was mijn nod 3 maart vandaar dat ik dit topic heb aangemaakt maar ik had veel eerder mijn eisprong dus mijn nod valt nog ruim in februari?

Terug
Bovenaan