Nod maart 2021

@FloorElvira/Wondertjedrie jemig wat ontzettend balen zeg ? die rot testen ook altijd Pff.

ik ben einde van de middag gebeld door de gyn.
hcg was

@dromertje balen zeg?Kruidvat 2v5 ga ik ook niet meer gebruiken juni vorig jaar ook al vals positief mee getest?Ik stap over naar de action

Wat balen @Wondertjedrie!!! Zo jammer.. 
Bij mij is de ongi nog niet doorgebroken maar verwacht het dit weekend wel. Ik ben nu 13dpo en het is nog niet positief (met extra vroege test) dus ja ik geef de moed wel op eigenlijk. Volgende maand wil ik mezelf in iedergeval niet meer zo gek maken en uiterlijk pas 2 dagen voor NOD testen. 

@wondertjedrie
Pfff  Wat een hoop spanning kunnen die testen dan geven zeg:( bah. Maar niet meer gebruiken dan. Wat een emotionele rollercoaster. 

@dromertje
ah nee meid, jij ook ongesteld geworden. Wat moet dat voor jou ook een emotionele rollercoaster zijn geweest na al die positieve testen. Ondanks dat het niet de uitslag is die je wil/hoopt, heb je nu eindelijk duidelijkheid. En een andere gynaecoloog  hoop ik?? 

@lilaX
Balen meid! En goed dat je niet meer dan 2 dagen voor de NOD gaat testen. Spreek uit ervaring. Maak je jezelf alleen maar gek mee. De een is binnen een maand zwanger en andere vrouwen doen er jaren over. Ik dacht ook, ah paar maandjes dan lukt het vast. (Beide heel gezond, vruchtbare leeftijd, sportief, en al onze vrienden waren binnen een maand zwanger) na een jaar weet ik inmiddels wel beter. En heb nu zoiets, het komt wanneer het komt. Ondanks dat ik soms ook echt wel mn momenten heb hoor. 
Veel succes weer de volgende ronde!

Mijn test was negatief vanmorgen, maar daar had ik me ook op voorbereid.
zit ook pas op 11 dpo. (Normaal altijd een kortere luteale fase van 10/11) dus geef het nog te tijd. 
Zondag maar nog een keer testen. Als de menstruatie komt graag het weekend, want heb mezelf dat een groot broodje carpaccio beloofd. 
Maar na de flinke temperatuurdip dinsdag en lichte bloedingen bij het opstaan di en woe, niks meer gehad. 
dus we wachten weer af. Is nog hoop! En anders op naar de gynaecoloog 

Terug
Bovenaan