Nod maart 2021

Hier vanmorgen een test gedaan, negatief. Mijn nod is denk ik de 29e, maar ik moest naar de tandarts vandaag. :p. Maar ondanks negatieve test wilde ze alsnog geen röntgenfoto maken, dus moet ik alsnog volgende week terug (als ik ongesteld word dan dus..)
Verder nog geen kwaaltjes en dingen, dus ik denk dat er gewoon niks zit hier. Maarja, hè, ik wacht het nog even af, wie weet. Nod is nog niet!

Ja jammmmmmmer! Was lekker geweest als hij een streepje had gegeven. Maar het was geen early test dus er is nog een sprankje hoop dan toch :) ik zat 4 dagen voor nod vandaag.. 
Zondagochtend weer testen denk ik. Maandag werkt m'n man gewoon natuurlijk, zondag niet. Dus zou leuk zijn. En als het niet is dan is het niet vrees ik.. en dan kan ik naar de tandarts terug... Niet dat ik dat nou zo graag wil.. 

Helaas na een heel licht positieve test alsnog ongesteld geworden...?het was dus een indrooglijntje of vals positief...?ik schuif niet door naar Nod april ik meld me wel weer als ik iets te zeggen heb

Ik zal het lijstje nog bijhouden maar niet meer reageren ik wens jullie allemaal nog veel succes ik hoop dat jullie meer geluk hebben?

@floorelvira pfff meid! Ik snap dat je even hier geen zin in hebt dan. Even rust. Echt gewoon klote! Dikke knuffel

[quote quote=10425857]@kimmieX als je eisprong 2 dagen eerder was kan je nod toch nooit 2 dagen later zijn??in je vorige berichtje zei je dat je nod morgen is[/quote]
Nee klopt, mijn cyclus is 30 dagen. Tel normaal altijd 11 dagen na de eisprong. Maar keek even op de app en dacht ohja. Vergeten. Dus zondag NOD

Oh wondertje 3/floorelvira wat ontzettend naar, een positieve test en dan alsnog je menstruatie. Heel veel sterkte en hopelijk zien we je snel weer met goed nieuws. Dikke knuffel

Terug
Bovenaan