Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@dromertje balen?zeg hoe kan dat nou? Toch niet weer een miskraam? Echt hoe houden jullie het nog vol? Ik vind dit zo erg voor jullie?
@kimmieX wat zijn je gegevens voor op het lijstje??
@lilaX heb je een foto dan kunnen we meekijken?
@Kimmiex dank je wel! We blijven verder positief hoor maar het duurt allemaal wel erg lang nu. Vandaar dat ik die reactie van die gynaecoloog ook zo ongepast vindt.
Hey girls terug van weggeweest had een pauzetje nodig. Volgens mijn app ovuleer ik 4 april. Ik voelde dat dit niet klopte en heb vandaag random een ovu testje gedaan en positief ! Thank god! Weet eindelijk waneer ik ovuleer ! ?
@FloorElvira ik weet het niet ik hou de moed er iedere keer maar in. Komt ook omdat mijn partner heel nuchter is en die zeg komt wanneer het komt. Nou en dan kan ik m ook wel eens achter het behang plakken hoor en kwaad worden Maarja schiet je niks mee op. Lopen bij de gynaecoloog en meer kunnen we nu niet doen.
heb alvast even stiekem in me dossier gekeken online en uitslag van die chlamydia is negatief. Dus dat is ook goed (gelukkig maar).
Nu mijn partner nog zijn zaad laten controleren dat zal volgende week zijn en als dat ook goed is dan weet ik het ook echt niet meer.
die gynaecoloog had het er wel over trouwens om een HSG te doen ofzo Maarja dat is om je eileiders door te spuiten maar er zijn geen sporen van chlamydia gevonden dus lijkt me onzin. Verder is ook alles goed en geen afwijkingen
@dromertje laat je weten wat de gyn zei over je HCG waarde? Wel gek dat je positief testte. Na een paar dagen hadden je testen echt al flink duidelijker moeten zijn. Wat shit voor je. Inderdaad snel vragen om een andere gyn.
@floorelvira nog steeds niets? Je maakt het wel spannend!
Ik ben gister ongesteld geworden dus ga door naar de volgende ronde. Nieuwe NOD is 21 april. Even flink balen. Merk echt dat mijn lichaam nog herstellende is van de miskramen. Is er al een nieuw topic voor april?