Nod maart 2021

@dromertje waarom hebben ze die onderzoeken toendertijd niet gedaan als ik vragen mag?☺️Heel toevallig verwacht ik mijn nod ook op 30 maart?

Hey dromertje! Fijn je terug te zien hier! ?? 
Laat ons hopen op veel mooi nieuws deze maand!
Ik had gisteren uiteindelijk dik positieve ovutest, @floorevita; nu dus heel duidelijk donkerder dan de controlestreep! Je had dus gelijk ? vandaag dan dus eisprong gehad (en dat voelde ook zo!). Mijn NOD komt dus op 17 maart te staan, lange wachttijd is begonnen...

@kleine purk, ik duim mee voor goed nieuws!! ?
Spannend voor de dames met NOD in zicht! ? 
Roze of bruinverlies had ik ook telkens rond dag 11DPO toen ik zwanger was dus dat klinkt alvast hoopvol! 

Do'x; ja echt wel, was telkens enkele dagen voor mijn NOD, heel weinig en bij mij vooral bruinverlies.
Maar ik wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk want rozeverlies kan evengoed voorloper van je ongi zijn ook...dat maakt het net zo onduidelijk jammergenoeg he, sowieso dus spannend ???

Dag lieve dames,   
Even weer een berichtje van mij. Vorige maand heb ik alles even van mij af gezet en zijn we er totaal niet mee bezig geweest.
Deze ronde gaan we er weer voor. Mijn NOD is 26 maart. 
Ronde 6 2e kindje 

@FloorElvira dank je wel.ooo lopen we tegelijk ?  Ik heb werkelijk geen idee. Zoals je weet zijn wij vorig jaar oktober doorgestuurd naar de gynaecoloog ze heeft alleen mij onderzocht. En bij mij en mijn vriend een chromosomen onderzoek gedaan uitslag kregen we daarvan eind december. Alles was goed ook de inwendige echo. Ik vroeg aan haar van goh zouden jullie mijn vriend ook willen onderzoeken. Nou toen keek ze heel verbaasd en zij ze letterlijk dit; met jou vriend zal er niks aan de hand zijn want je bent al 3x zwanger geweest. Nou toen stond ik even met mijn mond vol tanden en wist ik niet goed wat ik moest zeggen.  nu had ik natuurlijk eigenlijk weer een afspraak staan bij de verloskundige ivm 2 weken overtijd en licht positieve test. Helaas werd ik afgelopen vrijdag zo erg ongesteld dus heb de verloskundige weer afgebeld. En ging zij wel door vragen, en zij gaf aan ik wil een afspraak maken bij de gynaecoloog voor je maar dan moet je wel duidelijk aangeven dat je wil dat je vriend nagekeken word. Dus zo gezegd zo gedaan?   
 @AnnekeDBo succes voor jou op het wachtbankje zometeen?

Terug
Bovenaan