Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@nieuwlente
Zelfde hier, vanmiddag begonnen met heel licht. Bij mij alleen met naar de wc gaan haha. Ben bang dat ik wel ongesteld ga worden maar we gaan het zien. Nog even volhouden
Floorelvira : neen niets doorgezet vandaag mss een 3 tal druppeltjes bruinverlies. Maar heb wel een 2 tal minutjes een scherpe pijn gehad in men linkeronderbuik. Moest me zelf op men hukje zetten. Deed echt wel pijn ?
@floorelvira : neen nog niet, denk dat ik vrijwel zeker weet dat het negatief zal zijn? Ofwel wil ik mezelf niet teveel hoop geven? Geen idee ? maar ik wacht nog even. Wil zien of de pijn blijft aanhouden na de periode waarin men maandstonden zogezegt moesten zijn ?
@FloorElvira wil je me er toch maar wel bij zetten deze maand ?
we gaan er weer voor?
NOD 30maart
De verloskundige heeft trouwens een afspraak gemaakt bij de gyn voor ons om weer te gaan kijken. Ook bij mijn partner nu. 22 maart een afspraak staan.
Bloedtesten, chromosomen onderzoeken etc. Zullen ze nu niet doen want dat hebben ze natuurlijk al gedaan