Nod maart 2021

[quote quote=10410362]Hee allemaal! Is er nog een plekje vrij? Ik zou graag mee willen schrijven! Zit momenteel op dag 56 en ben nog steeds niet ongesteld (of zwanger) en de moed zakt dan ook steeds verder in de schoenen. Nod daarom nog niet bekend helaas. Ik heb ook pcos, zoals ook een aantal anderen dat ik las. Heb inmiddels ovulatietesten binnen maar goed zonder menstruatie hebben we daar natuurlijk nog niks aan! Ik ga in maart beginnen met acupunctuur, dus op hoop van zegen ??[/quote]
Oh wat vervelend he.. hoe ben je erachter gekomen dat je pcos hebt? Ik zit inmiddels ook alweer op dag 51 en nog niks te bekennen.. wil zo graag beginnen aan die ovu testen maar dacht ook laat ik maar eerst ongesteld worden.. :(

@LilaX Ja verschrikkelijk! Wat vervelend dat je ook al zo lang wacht... :( Ik hoop dat we maar snel ongesteld mogen worden en weer door kunnen. Toen ik ongesteld werd was ik het meteen al heel onregelmatig, vanwege huidproblemen (onstekingen in gezicht) ben ik, toen ik 17 was, doorgestuurd naar een vrouwenpoli in Boxmeer voor beide problemen. Daar ben ik toen geprikt op tekorten en toen bleek dat ik een sterk B12 te kort had, wat vaak onregelmatige menstruatie veroorzaakt en heb ik een echo van de eierstokken gehad, daaruit bleek dat ik PCOS heb, gelukkig maar licht en omkeerbaar. Maar vanwege allergieën kan ik weer niet alles eten waardoor het omkeren erg moeilijk wordt. Mijn menstruaties liepen de laatste maanden best goed, rond de 40 dagen, maar nu ik me er vol voor wil gaan loopt het weer gruwelijk op.
Haha oh ik weet precies hoe je je voelt, ik houd ook iedere dag mijn temperatuur bij sinds 2 weken maar goed zonder menstruatie is daarin inzicht krijgen ook niet heel logisch haha. Iedere ochtend weer een teleurstelling... Heb je zelf ook PCOS of denk je zelf dat je misschien PCOS hebt?

Hoihoi,   Kan ik er ook bij, mijn nod valt op 8 maart 8e ronde 1e kindje?
Gisteren was het cervixslijm doorzichtig en draaderig  maar helaas zegt ovutest geen vruchtbare periode wel om de dag klussen. Cyclus normaal rond de 34 dagen deze maand gestopt met de tarwekiem olie wat zijn jullie ervaringen hiermee??

Hey meiden. Na veel wikken en wegen wil ik me toch weer aanmelden.
Wij zijn nu iets meer dan 1 jaar bezig voor een 1e gemeenschappelijk kindje. Ik heb al 3 kinderen uit een eerdere relatie, mijn vriend 1. Onlangs hebben we de boodschap gekregen dat de kans om zwanger te worden zeer klein is, slechts enkele percenten. Een vruchtbaarheidsbehandeling zou dit slechts minimaal verbeteren.
We hebben beslist om het toch "natuurlijk" verder te proberen maar er niet teveel op te hopen (makkelijker gezegd dan gedaan).
Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong (positieve ovutest vanochtend) en mijn NOD zou dan op 2-3 maar staan.

@lilaX balen zeg?maar wel eindelijk duidelijkheid. Hoeveelste ronde wordt dit?
@kaa @belgo welkom ik zet jullie op de lijst succes deze ronde?

Terug
Bovenaan