Nod maart 2021

[quote quote=10418393]@lilaX hetzelfde als bij een zwangerschap test linker streepje is test streepje rechter streepje is controle streepje het linker streepje moet dus minstens even donker zijn? @basilicum balen zeg? @myrr @mamaVanElynn @gebruiker59 @lieske @deci hoe gaat het bij jullie??[/quote]
Ik ben 'helaas' afgelopen vrijdag 4 dagen te laat ongesteld geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen?

@Filia Wat super leuk, dat is de kers op de taart he als het een echt meisjesmeisje is haha. Dank voor het mee duimen!
@LilaX: Klinkt zó herkenbaar. Ik heb mijn hele leven al lange cyclussen gehad, al zijn ze sinds de geboorte van onze tweede zoon wel een stuk verbeterd. Ik zit tussen de 30 en 35 dagen, met meestal mijn ei verschillend van dag 19 t/m 22. Ik zou ook zó graag een "normale" cyclus van 28 dagen hebben. Hopelijk vind je snel jouw piek, zodat je weet waar je aan toe bent!
Hopelijk is mijn ei op dit moment in de eileider beland en liggen er wat meisjes te wachten, haha :p.

Dankjulliewel! 
Ik heb gedurende de dag wat krampjes en steekjes net onder me buik. Kan dit nog steeds te maken hebben de innesteling? Iemand die hier ook ervaringen mee heeft? 

Hoi dames,
Ik zou graag ook weer op het lijstje komen en mee kletsen.
Degene die in het februari topic zaten hebben het waarschijnlijk mee gekregen ik ben op 6 februari geopereerd aan een bbz waarbij ze mijn linker eileider hebben verwijderd. Na de eerste ongesteldheid mochten we het weer proberen. 2 weken na de operatie werd ik al ongesteld super snel dus. In eerste instantie dachten we we wachten even maar het kriebelt toch dus zijn we er toch weer voor gegaan vorige week zondag mijn eisprong gehad en afgelopen vrijdag klein beetje bloedverlies ( innesteling of toch nog na bloeding van de operatie?) Dacht eerst dat ik al ongesteld werd had zomaar gekund door de operatie kan je cyclus wat van slag zijn. Zondag is mijn nod maar sinds zaterdag pijnlijke borsten en pijnlijke onderrug. Vind het allemaal zo spannend maar mag gelukkig als ik een positieve test heb gelijk bellen voor een vroege echo ?

@kellyM ik heb helemaal gemist dat je eileider is verwijderd heftig zeg?werkt je andere eileider wel gewoon? Ze zeggen dat de ene eileider het dan overneemt van de andere eileider. ik zou het je wel extra gunnen gelijk weer een positieve test?welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde. Hoeveelste kindje wordt het voor jullie?

Kelly M, wat fijn dat het nu beter gaat. Kan me herinneren dat je accuut geopereerd moest worden, dat was echt naar. Volgens mij lopen onze NOD’s dicht op elkaar, de mijne is a.s. zaterdag. Hopelijk ook beide positief.

Ik vind het wel stoer dat je weer meteen bent begonnen! ??

Terug
Bovenaan