Nod maart 2021

Oke dan zou ik dus vrijdag moeten testen omdat ik heel vaak hoor dat de meeste vanaf 10 dpo testen en ik dacht die test heb ik toch liggen haha maar waarom raad je aan om tot 12 dpo te wachten dan?

Kelly M, ja het was meer mijn slijmvlies met zaad gemend, drapje lichtroze wat ik uitplaste na het klussen. Had ook wel pijn aan mijn linkereierstok tijdens het klussen. En heeft de hele dag wel aangehouden en pijn aan mn onderrug. Maar ik hoop dat je gelijk hebt en ik nog steeds in de wedstrijd zit ? .

Ik weet wat je bedoelt en heel dik ook. Ik heb nu juist hele waterige afscheiding.

Volgens mij kun je een vroegtest prima doen toch? Of is het geen vroegtest? Vooral omdat jezelf al het gevoel hebt dat het raak is, je hebt het immers eerder ervaren dus kans is groot ??

@kellyM ik lees veel dat de meeste dames vanaf dan pas positief testen maar je kan het natuurlijk altijd proberen zo duur is een testje niet?

@SanneBeau zolang het niet doorzet ben je nog in de race haha en het is gewoon zo'n kruidvat cassette test dus geen speciale vroege test.
@FloorElvira ja test morgen ochtend denk ik gewoon en mocht die dan negatief zijn herhaal ik hem vrijdag haha ga er gewoon niet vanuit dat die al positief is als die wel positief is is het mooi meegenomen. Denk ook dat ik vroeg wil testen omdat ik dan een afspraak kan maken voor een echo met 6 weken omdat ik de bbz heb gehad ze kunnen dan niet veel zien maar wel of het op de juiste plek zit en dat zou al een hele geruststelling voor mij zijn ?

Terug
Bovenaan