Nod maart 2021

Elfje wat balen zeg ?
Hier wordt het steeds spannender mijn bh zit ineens ook heel strak ?
En dacht vanmorgen dat ik wat voelde lopen en ongesteld geworden was maar het is heel veel spierwitte afscheiding dat heb ik nog nooit gehad ?

Elfje jammer zeg. Volgende maand hopelijk meer succes.
Hier ook nog spannend..Gisteravond/nacht een opvlieger gehad. Zo koud als ik het overdag had, zo warm had ik het in de avond. Na het klussen rozige afscheiding gehad. Ik voelde ook druk op mijn onderbuik.. Toch misschien allemaal tekenen van een menstruatie.. :-(
@Kelly M, dat had ik de vorige maand ook. Leek een beetje parelmoerachtige kleur en een hele lange ook. Maar helaas was het toen niks geworden, maar wil niet zeggen dat het bij jou ook zo uitpakt.
Aftellen..

@SanneBeau dat beetje bloedverlies had ik vrijdag avond en dat was ook na het klussen dus zolang het niet door zet kan het mischien ook een innestelingsbloeding zijn?
Bij mij is de afscheiding echt wit dus niet parelmoer lijkt meer op melk kwa kleur zeg maar ?
Heb nog een test liggen en zit er echt over te twijfelen om die morgen ochtend te doen of zou dat te vroeg zijn zit dan 5 dagen voor mijn nod?

Hoi meiden! Ik kom me ook maar weer aanmelden voor een nieuwe ronde.. inmiddels zit ik op dag 9 van mijn cyclus en het is even afwachten wanneer mijn eisprong zal zijn.. de afgelopen keren varieerde het tussen dag 18 en dag 21 dus mijn NOD zal denk ik eind maart/begin april zijn. 
Vrijdag start ik met de ovulatietesten; de paarse van CB. Ik las dat iemand vroeg hoeveel dagen je de knipperende smiley krijgt voordat hij stil staat. Bij mij varieerde dat tussen 2 dagen knipperen tot zelfs 9 dagen dus in mijn geval iedere maand anders!
Wij gaan voor ons eerste kindje, ik ben 33 jaar en dit is ronde 4 nadat ik in november helaas een miskraam heb gehad..
Succes iedereen! Met wachten op de eisprong of de spanning tot de NOD

Terug
Bovenaan