Nod maart 2021

@MarliesBB heb je de kruidvat early gedaan? Daar had ik laatst ook lichtpositief getest na de afleestijd.. was gewoon een valse test en daar staan die van de Kruidvat wel om bekend. Die early van Sensitest zijn wel echt goed. Als het binnen afleestijd is dan kan het wel positief zijn!!!

@Kelly M,

Denk dat jij mijn verloren tweelingzus bent.
Had serieus precies hetzelfde. Van de week liep mijn man helemaal rood aan, waarop ik vroeg gaat het wel. Nee het is hier warm zegt hij. Temp stond op 22 graden, ik liep in een dikke trui, joggingbroek en 2 paar sokken ?.. de hele dag alleen maar thee drinken om het maar warm te krijgen.

Hahaha vraag me af of we dan ook zulke moeder worden liefde ?.

Ja echt bizar, dat het nu ineens wegblijft had het al 2 jaar.
We gaan het zien, het blijft spannend maar ben zo bang voor een teleurstelling.

@floorelvira ja lijkt mij ook snel hoor wat mij wel opvalt is dat mijn huid rustig is normaal krijg ik altijd pukkels tussen eisprong en menstruatie?
@SanneBeau nou echt hoor haha hoop dat we over een weekje kunnen zeggen zie je wel dat koud hebben was echt een van de eerste symptomen ?

https://i.ibb.co/B
LilaX het teststreepje moet normaal echt even donker of donkerder dan de controlestreep zijn. Op de foto mijn reeks van deze maand, dus pas op 2/3 positieve test...zou dus nog even doortesten...

Terug
Bovenaan