Nod maart 2021

@LilaX Oh heel fijn dat je menstruatie is opgekomen nu! Spannend, de ovulatietesten! Van welk merk heb jij ze? Ik ga denk ik ook vanaf dag 20 starten wanneer het kan, ben benieuwd of het wat gaat opleveren dan, maar goed dan koop ik gewoon bij haha.

@FloorElvira eerste ronde!
@BellaFlora van ClearBlue.. vind dat toch de duidelijkste denk ik.. maar als ik meer nodig heb ga ik denk ik wel voor een goedkopere variant. Misschien dat ik ook nog even rond dag 14 test.. je zal net zien dat ik opeens een normale cyclus heb.. 

Hi Dames,
Ik kom ook een beetje meeschrijven hier... Dat leid misschien een beetje af. 
De rondes tel ik inmiddels niet meer, in April zijn we 4 jaar bezig voor een eerste kindje. Ergens in Maart word de test datum, nog even afwachten wanneer precies... Pcos hier. Momenteel bezig aan ivf/icsi poging 3. 

lilax, als je zo'n lange cyclussen hebt, en misschien wel pcos hebt... (net als ik) kan het zijn dat ovulatietesten niet goed werken bij je! Iets met hormonen die in de war zijn.. Als ik jou was, zou ik persoonlijk toch een beetje aandringen om eens een onderzoekje te laten doen. Dan weet je wel waar je aan toe bent. (Ik wil je niet bang maken) Maar voor veel vrouwen is het al "vrij eenvoudig" op te lossen met een clomid kuurtje.. Relatief eenvoudig, en fijn zicht op je cyclussen! ? 

Hoi dames,

Ik ben inmiddels begonnen met de ovulatie test van sensitest maar is nog steeds negatief , begin nu wel een beetje nerveus te worden omdat er volgens de app mijn ovulatie morgen zou moeten beginnen? mijn laatste cyclus was 23 dagen ben benieuwd wat de volgende zou zijn. Heb ook sinds vandaag weer lichte bruine bloedverlies , wat zou dat kunnen zijn.

@RVis wat zijn jullie al lang bezig zeg?Ik hoop dat jullie engelengeduld snel wordt beloond?welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?

@FloorElvira hahaha geen idee, dat is dus niet zo. Wel eens de wens uitgesproken op het forum maar toen nog niet besloten om er voor te gaan en nu wel.

@RVis jeetje wat lang! Hopelijk heb je snel positief nieuws! En bedankt voor de tip.. misschien toch maar doen inderdaad..

Terug
Bovenaan