Nod maart 2021

Ahw Anneke, wat balen! :( Vooral even een dagje jezelf verwennen en de tijd nemen om te balen. 
Hier is vandaag rond 11u de bloeding begonnen. Ik reken vandaag dus als CD1.. Mijn volgende NOD valt pas in april :(.
Maar ik blijf zeker mee lezen en schrijven tot er een nieuw topic voor april is geopend.
Ik hoop dat iedereen op het wachtbankje goed nieuws mag krijgen! 

Nou.. Ik snap er niets van.. Ik dacht dat de bloeding begonnen was, maar het was amper iets ??‍♀️
Ik ga mezelf geen hoop meer aan praten, ben vooral heel erg aan het hopen dat de echte bloeding snel door breekt ??...

@angelique wat zenuwslopend zeg. Je hebt wel een positieve test toch? Heb je onderzoek laten doen waarom je zoveel miskramen hebt gehad? 

Hoi dames, Sorry dat ik de laatste dagen een beetje afwezig was maar dacht dit weekend ongesteld te zijn geworden maar het heeft niet doorgezet. Heb wel al een paar dagen krampjes in mijn baarmoeder en rechter eileider. Wel heel erg jeuekende tepels. Contact gehad met de gynaecoloog omdat ik alweer helemaal paniek had door het bloedverlies en de krampjes vooral omdat ik ze aan de kant voelde waar mijn eileider nog zit bang voor weer een bbz vandaar ook even paar dagen afwezig. De gyneacoloog raadde mij aan om morgen een test te doen want schijnt vaker voor te komen dat als je zo kort na de operatie weer zwanger raakt je wat bloedverlies heb en dat de krampjes die je aan de goeie kant voelt zeg maar het bevruchte eitje is die naar je baarmoeder gaat. Hoe bijzonder zou dat zijn ? en wat goed om zoveel hartjes te zien gefeliciteerd allemaal?

@floorElvira het zal dan ons tweede kindje worden. @Do'x lieve woorden van je. We gaan erweer voor. Wel super fijn om in deze groep te zitten. Allemaal fijne mensen en heerlijk om te kunnen delen met elkaar. De spanning, verdriet, vreugde en kennis.

Terug
Bovenaan