Nod maart 2021

Jemig wat een heftig verhaal @zwangeryes en @Floorelvira. Lijk me heel erg zwaar als je het hartje al heb zien kloppen en daarna niet meer. ?   
hier vanmorgen me laatste test er tegen aan gegooid. Binnen 2 minuten dit. https://ibb.co/g7Sbgcn  

zo ontzettend dubbel omdat ik met kruitvat 2v5 niet positief testen. En met deze wel. Zou het dan toch kunnen zijn dat me eisprong wat later is geweest. Kan het me niet voor stellen 
Weet niet zo goed wat ik moet doen. Aangezien de gynaecoloog niet echt meewerkt. Wil ik de verloskundige bellen en vragen om een echo volgende week. T schijn dat je als wel iets kan zien. Lees van meerdere mensen die meer miskramen hebben gehad dat ze die goed in de gaten houden met echo's. Weet alleen niet of dat bij de vk is of gyn.     

@dromertje de ene test is gevoeliger dan de andere test daarom kan je het beste dezelfde test gebruiken. Ze worden wel donkerder dus ik zou gewoon de verloskundige bellen. Maar wat kunnen ze al zien op een echo met 5 weken??

@dromertje, jeetje. Nog steeds die onzekerheid. Kan je niet gewoon de verloskundige bellen? En het verhaal uitleggen. Dan hoor je ook meteen hoe of wat en of je bij haar goed bent. 
Stertkte meid, en hopen op het beste alsnog!!

Nou, na de temperatuur verlaging gister was ik heel benieuwd wat het vanmorgen zou zijn. 
Was hij weer omhoog (van 36.6) naar 36.9
Dus ik blij. Zou het dan toch? 
Tot ik naar de wc ging een helder bloed kon afvegen. Zakte de moed me weer in de schoenen.
Weer die onzekerheid in. Is het dan toch de menstruatie? Is het wat anders? 
Wat ik vooral gek vind is de temperatuur stijging weer. Dat heb ik niet eerder gehad nog na zo'n daling.
Hopen dat het niet doorzet. Maar ben er bang voor. Wel een hele korte luteale fase dit keer dan. 
Op naar de afspraak bij de gynecoloog dan maar

@FloorElvira ja vind ik dus ook dat de test weer wat donkerder is. Ze zouden een vruchtzakje kunnen zie en kijken of er wat in zit. Moeten ze wel heel goed zoeken. Misschien kan ik ook maar beter wachten met bellen. Stel dat ze me wel laten komen elke week heb je ook elke week de stress ervan. Ze zeggen dat k2v5 ook super gevoelig is maar bij mij super negatief. En de rest wel positief 

@kimmieX balen zeg?hopen dat het niet doorzet
@dromertje ik zou eerst je bloed onderzoek afwachten en dan toch proberen om in ieder geval tot minimaal 6 weken te wachten?maar ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan?

Terug
Bovenaan